الفت قلبی بین آحاد مردم و امام موجب پیروزی انقلاب شد

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل، گفت: نصرت، رحمت الهی و الفت قلبی در ده روز اول انقلاب بین آحاد مردم و امام موجب پیروزی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل، پیش از ظهر امروز (12 بهمن) در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استان به مناسبت گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: مسئولان اجرایی در این روز که لحظه ورود قدوم مبارک حضرت امام راحل به میهن می باشد جهت تجدید بیعت با آرمان انقلاب و رهبری در محل حضور داریم و این روز را از طرف شورای اداری استان، دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و روحانیون به حضور نماینده ولی فقیه در استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در 10 روز اول انقلاب نصرت و رحمت الهی خاصی حاکم بود و امام با تدابیر خاصی الفت قلبی با مردم ایجاد کردند و این موجب پیروزی انقلاب در آن روزها شد، تصریح کرد: شکستن کاخ ظلم 2500 ساله کار بسیار عظیمی بود که همدلی مردم با امام موجب این پیروزی شد.


خدابخش، با بیان اینکه این الفت در دوران پس از انقلاب و بخصوص در دوران دفاع مقدس هم دیده می شود، افزود: باید سعی کنیم که از آرمان ها و اهداف امام و شهدا فاصله نگیریم و با وجود اینکه این فاصله در برهه کنونی احساس می شود اما باید با خلوص نیت این خلل پر شود.


وی، عنوان کرد: در زمان کنونی باید دنیا طلبی را فراموش و پا بر روی هوای نفسانی خود قرار دهیم چرا که رفاه در زندگی ملت در گرو قدرت ما است و ما باید با اخلاص بیشتر و نیت مخلصانه پاک تر در راه خدمت به مردم قدم برداریم.


انتقال ارزش های انقلاب به جوانان مدنظر کمیته های تخصصی گرامیداشت دهه فجر است


در ادامه این مراسم، حجت اسلام ولی نظر پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: نصرت الهی است که کمک خواهد کرد تا نظام اسلامی همچون راه انبیا قدم بر راه استقلال و آزادی بردارد.


رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل، افزود: از خداوند متعال شاکریم که با تکیه بر رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب همچنان در مقابل دشمنان اسلام استوار است و دشمنانی که این انقلاب و حرکت مردم را بعث می پنداشتند و هیچ گاه فکر نمی کردند که پیروزی نصیب این ملت خواهد شد، حال با نصرت الهی که این پیروزی کام ملت را شیرین کرده است، دشمنان سعی دارند به خاطر جبران غفلت خود به دشمنی با انقلاب برخیرند و در مقابل ملت ایران بایستند.


حجت اسلام نظر پور، با بیان اینکه وظیفه مسئولان اجرایی و اعضای ستاد دهه فجر تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب است، تصریح کرد: امسال سعی گردیده تا ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در راستای ترویج و انتقال آرمان های انقلاب و رهنمودهای امام راحل در راس امور باشد و امروز این اتفاق با نواختن زنگ انقلاب در مدارس و زیارت قبور شهدا آغاز شد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، از برنامه های کمیته های تخصصی گرامیداشت این ایام گفت، و عنوان کرد: جوانان سرمایه های این انقلاب هستند و ما برنامه های ویژه برای انتقال صحیح ارزش های والای انقلاب به آنها داریم.
 

پایان پیام/

کد خبر 338516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha