افتتاح و بهره برداری از 11 پروژه عمرانی در دهه فجر

خبرگزاری شبستان:مدیر امورعمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورگفت:تعداد 11 پروژه‌های عمرانی در 8 استان کشور همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، داود ناصری امید، مدیر امورعمرانی این سازمان با اشاره به نقش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار و تأثیر آن در رفع معضل بیکاری در جامعه اظهار داشت: یکی از شاخص های توسعه و تعالی در کشور توسعه زیر ساخت ها و پروژه های عمرانی است و در زمینه ایجاد زیر ساختها در این سازمان در چند سال اخیر فعالیتهای خوبی صورت گرفته است.


وی بیان داشت: 11 پروژه عمرانی آموزشی بر اساس نیاز شهرهای مختلف کشور به آموزشهای مهارتی در استان‌های؛ خوزستان، ایلام، اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمانشاه، همدان و هرمزگان احداث شده‌ است.

مدیرامور عمرانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور افزود: این پروژه‌ها شامل 5 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران، 3 مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران،2 مرکز سنجش و ارزیابی مهارت و یک پروژه خوابگاه شبانه روزی و رستوران و همچنین یک مرکزآموزش فناوریهای نوین ( هایتک ) می باشند که در زمینی به مساحت حدود 43 هزار متر مربع و با زیر بنای آموزشی و اداری به مساحت حدود 14 هزار و 200 متر مربع احداث شده که در ایام دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری می رسد.


مدیرامور عمرانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در خصوص میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها، گفت: حدود92 میلیارد ریال (نه میلیارد و دویست میلیون تومان) از محل اعتبارات استانی جهت ساخت و مبلغ حدود 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و همچنین یک میلیارد و800 میلیون تومان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان کرمانشاه به منظور تجهیز این پروژه ها هزینه شده است.


وی افزود: ساختمان مرکز هایتک درشهر کرمانشاه با پیشرفت فیزیکی حدود 35 % درحال ساخت می باشد که درحال حاضر تجهیزات مورد نیاز 7 کارگاه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استان کرمانشاه به میزان یک میلیارد و800 میلیون تومان خریداری و دراین ایام مبارک مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت .


ناصری امید یادآور شد: درهفته دولت سال جاری نیز 8 پروژه با اعتباری بالغ بر66 میلیارد و 357 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به منظور ساخت و مبلغ حدود 20میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به منظور تجهیز مراکز به بهره برداری رسید.

پایان پیام./

 

کد خبر 338543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha