نمایشگاه نقاشی، خوشنویسی و عکس در بندر آستارا گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: به مناسبت دهه فجر نمایشگاه نقاشی، خوشنویسی و عکس در بندر آستارا گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، در نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه نقاشی، خوشنویسی، عکس و نیز تعدادی از آثار هنرهای تجسمی هنرمندان آستارایی در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر گشایش یافت.

 

در این نمایشگاه هنری 10 تابلوی خوشنویسی از آثار استاد کریم صمدزاده، رامین پیری، رامین باغچه سرایی، هوشنگ نوروزی، هوشنگ باغچه سرایی، فرامرز فکری، محمد شرری، وحید سیگاری، حسین صواب پور و طاها آهنی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 

آثار نقاشی در سبک های رئالیسم و مدرن از هنرمندانی چون سولماز زمردی فرد، فرانک شهبازی، فرشاد روحی، رزا نعمانی، فضه فرزانه، نیلوفر آهنی، سیما قهری، فریبا غزنوی و شانلی معاشیان دیگر بخش‌های این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

 

همچنین در این نمایشگاه 23 تابلوی عکس از پرویز نوری زاد، فرشاد فاضلی مقدم، معین سنجریان، امیر کرمکار، شهریار بنی خدمت، میثم اشرفی و سامان اکسیر نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

کارهای دستی از شش هنرمند کودک و نوجوان بندر آستارا و نیز تعدادی از آثار مربوط به هنرهای تجسمی تشکیل دهنده سایر بخش‌های این نمایشگاه هستند.


گفتنی است، این نمایشگاه هنری از امروز تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر از ساعت 8 صبح تا 18 عصر در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید عموم شهروندان دایر است.

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 338603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha