مساجد مهمترین سنگر حفظ ارزشهای دینی و صیانت از آرمانهای انقلاب هستند

خبرگزاری شبستان: مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی استان زنجان با تشریح برنامه زمان بندی مساجد محوری استان در ایام الله دهه فجر امسال گفت: مساجد مهمترین سنگر حفظ ارزشهای دینی و صیانت از آرمانهای انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام علی میرزابگی در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار داشت: علاوه بر مساجد عمومی در سطح استان زنجان تعداد 15 مسجد محوری استان با اعلام جدول زمانبندی ایام الله دهه فجر آمادگی خود را برای اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت این ایام اعلام کردند.


به گفته وی، مساجد یکی از ظرفیت های اصلی در تعظیم شعائر ملی و مذهبی در نظام جمهوری اسلامی هستند که به دلیل مردمی بودن، از قدیم الایام خودجوش و خودگردان بوده اند.


مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان ساخت: مساجد بر طبق رهنمودهای بزرگان دینی مهمترین خاستگاه نشر احکام الهی و تقویت بنیانهای فکری و اعتقادی مردم متدین هستند.
 

وی از مساجد به عنوان مهمترین سنگر حفظ ارزشهای دینی و صیانت از آرمانهای اصیل نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و ابراز داشت: مردم ولایتمدار، فهیم و متدین استان زنجان نیز همچون سایر استانها و بخش های ایران اسلامی با حضور مستمر در مساجد و سنگرهای اصلی نظام جمهری اسلامی، نسبت به حفظ و صیانت از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بزرگداشت شعائر ملی و مذهبی اهتمام ویژه دارند.
 

پایان پیام/

کد خبر 338688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha