بررسی لایحه بودجه 93 کل کشور با 21 تبصره تا پایان هفته ادامه دارد

خبرگزاری شبستان: نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: نمایندگان از سه شنبه هفته گذشته کار تدوین بودجه را در دست گرفته اند و انتظار می رود تا پایان هفته ادامه پیدا کند

دکتر محمدجواد کولیوند، نائب رئیس کیمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص آخرین اخبار بحث بودجه 93 کل کشور و روند آن در مجلس شورای اسلامی گفت: روند تدوین بودجه سال 93 با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده است و روز گذشته نیز با سه شیفت کاری نمایندگان مجلس ادامه یافت.


نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون هفتمین نوبت رسیدگی جلسه بررسی لایحه بودجه سال93 کل کشور در مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.


کولیوند با تاکید به تحریم های اقتصادی و بین المللی و تداوم آن اظهار داشت: در شرائط کنونی با توجه به تحریم های اقتصادی با محدودیت هایی در خصوص ادامه ساخت پروژه های عمرانی در سطح کشور مواجه هستیم با این وجود این یک واقعیت است که سختی عامل خلاقیت و رشد انگیزه است و خوشبختانه روند رو به رشد پیشرفت های اقتصادی دیده می شود.


این مسئول ادامه داد: طرح بودجه در مجلس شورای اسلامی 21 تبصره دارد که تبصره پنج آن در خصوص بودجه های نفتی است، که شامل تسهیلات بانک مرکزی ، شرکت های تابع نفت می شود.


نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان توضیح داد: همچنین تبصره 3 در بودجه شامل واگذاری طرح های سرمایه ای و پروژه های نیمه تمام از طریق برگزاری مزایده و مسائلی از این دست است، که با تصویب نهایی به اطلاع مردم می رسد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 338717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha