نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی گیلان افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی گیلان عصر روز گذشته(13 بهمن) همزمان با دومین روز از دهه فجر در سالن وارش رشت افتتاح شد.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام علی اصغر جهانی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان در این مراسم، برگزاری جشن‌ها و ویژه برنامه‌های دهه فجر را نشانه تجدید بیعت ملت ایران با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این برنامه‌ها نماینده ماهیت و اهداف انقلاب هستند.


وی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی را فرازی از جهاد اقتصادی خواند و تصریح کرد: اگرچه ممکن است این نمایشگاه در ظاهر معرف توانمندی‌های بخش کشاورزی باشد لیکن با کمی دقت نظر می‌توان آن را حلقه‌ای از زنجیره‌های اقتصاد مقاومتی دید.


مدیر ترویج جهاد کشاورزی گیلان نیز در این مراسم گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای ابراز و انعکاس قابلیت‌های استان بویژه در بخش کشاورزی است.
 

داداش پور با بیان این مطلب که گیلان به سبب تنوع محصولات کشاورزی در سطح کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، اذعان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های اینچنینی می‌تواند موجبات بهره مندی مردم از خدمات و دستاوردهای نظام را فراهم آورد.
 

وی ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را از مزایای برپایی چنین نمایشگاه‌های دانست و تصریح کرد: لازم است در استان جایگاهی دائمی برای نمایشگاه‌ها پیش بینی شود.


این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند مایحتاج خود را کمتر از قیمت بازار در نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی استان تهیه کنند، گفت: علت این امر عدم دخالت واسطه‌ها در عرضه محصولات است.


داداش پور عنوان کرد: 27 شرکت کننده از استان‌های گیلان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، تهران، همدان و زنجان با بهترین برندها و با کیفیت ترین محصولات در نمایشگاه مذکور شرکت دارند.
 

مدیر ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان این مطلب که کالاهای اساسی بخش اعظم محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: کلیه محصولات با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شوند.


گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی گیلان از 12 تا 22 بهمن همه روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب در سالن وارش واقع در میدان امام حسین(ع) شهر رشت، پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 339144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha