مسابقه روزنامه دیواری آفتاب انقلاب در مساجد استان اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر فراخوان مسابقه روزنامه دیواری با عنوان آفتاب انقلاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، صبح امروز (14 بهمن) با اعلام اینکه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر فراخوان مسابقه روزنامه دیواری با عنوان آفتاب انقلاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود، اظهار داشت: این دوره هر ساله با هدف ارتقا نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در بین جوانان و کشف استعدادهای هنری کانون ها صورت می گیرد.


وی با بیان اینکه کمیته مساجد با همکاری هسته های پژوهشی کانون ها برای تقویت و برنامه در جهت کشف استعدادهای هنری کانون ها برنامه ریزی های متعدد انجام داده است، گفت: این طرح موجب بالا بردن اطلاعات و نوعی اطلاع رسانی از رخدادها و اتفاقات انقلاب اسلامی با زبان هنر است و تلاش می شود تا عموم مردم به ویژه نمازگزاران و اصحاب مساجد از زوایایی مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند.


سقا، ملاک های روزنامه نویسی مدنظر در کانونها را خاطره گویی، سیره شناسی شهدای محله بویژه شهدای انقلاب اسلامی و معرفی شخصیت های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مساجد در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برای آشنایی افراد محلات با اشخاص تاثیرگذار در آن دوران پیروزی انقلاب و ناگفته های مطرح نشده را در اولویت قرار داده و از ابتکارات هنری و مطالب نو و بیان نشده استقبال خواهد کرد.


این مقام مسئول، یادآور شد که این روزنامه دیواری ها پس از نصب در ورودی مساجد تا روز 22 بهمن در مرحله بعد جهت داوری تا 23 بهمن به دبیرخانه استانی ارسال و آثار برتر در مراسم 18 اسفند مورد تجلیل قرار می گیرد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، موضوعات این مسابقه را پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه صلح آمیز هسته ای، نقش مسجد و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و موضوعات آزاد مرتبط با این ایام عنوان کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 339213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha