526 پروژه مخابراتی در استان اصفهان افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان از افتتاح 526 پرو‍ژه مخابراتی در استان اصفهان به مناسبت دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حسین کشایی،‌ مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر 526 پروژه مخابراتی با هزینه ای بالغ بر 437 میلیارد ریال در استان اصفهان افتتاح می شود.


وی افزود: تاسیس و توسعه ظرفیت سوئیچ مراکز تلفن، تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق مافوی نوری، توسعه شبکه تلفن همراه، ظرفیت سازی و توسعه پرت پر سرعت دیتا، افزایش ظریفیت ارتباط بین مراکز مخابراتی، اجرای دکل تلفن همراه، افزایش ظرفیت باطری و اجرای تغذیه نیروی مراکز و سایت ها، تاسیس و بهسازی ساختمان مراکز مخابراتی، توسعه ارتباطات فیبر نوری و توسعه و تقویت شبکه کابل از پروژه های دهه فجر است.


وی با بیان اینکه یک میلیون و 500 مشترک تلفن ثابت در شهر اصفهان وجود دارد، گفت: سوئیچی با ظرفیت 500 هزار شماره ایجاد می شود که همه امکانات مکالمه و امکانات تصویری در یک خط به مشترکین ارائه می شود.


کشایی اضافه کرد: این خدمات در حال تست است و تا اردیبهشت سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و مردم می توانند از سرویس های آن استفاده کنند.


وی در خصوص خسارت های ناشی از دکل های مخابرات گفت: این دکل ها خسارتی ندارد و تاکنون هیچ نظریه ای در خصوص تشعشعات دکل های مخابراتی اعلام نشده و تلفن های همراه که در روز ساعات زیادی در اختیار مکالمات مردم است، ضرر برای بدن انسان دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 339384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha