۹ پروژه عمرانی،اقتصادی، تولیدی و اشتغال در شهرستان بندرترکمن افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۹ پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، افتتاح اولین پیست تارتان دارای استانداردهای جهانی در استان، افتتاح بخش زایمان بیمارستان امام خمینی شهرستان بندر ترکمن، افتتاح ساختمان اداره شیلات این شهرستان و افتتاح و بهره برداری از یک واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 30 هزار قطعه، مهمترین این پروژه ها بود که با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان طی سخنانی در آیین افتتاح متمرکز پروژه های این شهرستان که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بندر ترکمن برگزار شد، گفت: شهرستان بندرترکمن و جزیره آشوراده آن به دلیل ظرفیت های بالایی که در این منطقه وجود دارد، دروازه توسعه استان هستند.


وی افزود: طی جلسات خوبی که با حضور مسئولین کشوری از سوی دکتر صادقلو استاندار گلستان برگزار شد، تصمیماتی بسیار مثبتی در خصوص جزیره آشوراده گرفته شده است.


طهامسبی در بخش دیگری از سخنانش به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی طی 35 سال گذشته پرداخت و بیان کرد: توفیقات و موفقیت هایی که طی این سال ها نصیب نظام اسلامی شده است و موقعیتی که امروز در بعد سیاست خارجی و بخصوص در منطقه خاورمیانه داریم را مدیون خون های ریخته شده جوانان این مرز و بوم و رهبری هوشمندانه و مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستیم.


معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: همه ما شاهد بودیم که انقلاب هایی در اقصی نقاط جهان رخ داده اما پس از مدت کوتاهی با سقوط و تغییر مواجه شده اند که اگر بخواهیم در علت آن دقیق شویم متوجه عدم وجود یک رهبر مقتدر و جامع الشریط در این کشورها خواهیم بود.


به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، وی خطاب به مردم شهرستان بندرترکمن گفت: حضور تک تک شما مردم غیور و انقلابی ترکمن در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره می تواند پشتیبان مسئولان کشور و استان گلستان باشد.


طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: حضور شما در کنار مسئولان باعث دلگرمی ما خواهد بود و ما هم همه تلاشمان را خواهیم کرد تا چرخ های توسعه و تولید را در این منطقه به حرکت درآورده و مشکلات مربوط به اشتغال فرزندان این خطه را مرتفع سازیم.


پایان پیام/
 


 

کد خبر 339407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha