طرح "پلیس معتمد" در مساجد بندر آستارا در حال برگزاری است

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا گفت: طرح "پلیس معتمد" در مساجد بندر آستارا در حال برگزاری است.

سرهنگ نادر خورسند، فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: این طرح برای نخستین بار درسطح مساجد بندر آستارا برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه طرح مذکور با هدف پیشگیری از آسیب‎ها و انحرافات اجتماعی برگزار می‎شود، افزود: در قالب این طرح جلسات و نشست‌هایی به طور مستمر در مساجد محلات برگزار می‌شود و حاضرین در مورد مسائلی چون بدحجابی، اعتیاد، مصرف الکل، شبکه‌های ماهواره‌ای، سوءاستفاده از فضای مجازی و نیز انجام برنامه‌‌های فرهنگی در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداخته و راهکارها را ارائه می‌دهند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا تصریح کرد: در راستای طرح "پلیس معتمد" نیروی انتظامی با برنامه ریزی‌های کارشناسی شده در مساجد بندر آستارا برای مردم و جوانان کلاس‌های روشنگری و توجیهی برگزار می‌کند.


سرهنگ خورسند با بیان اینکه طرح “پلیس معتمد” با برنامه های توجیهی و آموزشی به همراه اهدای بسته های فرهنگی برای جامعه هدف نوجوانان، جوانان و سایر گروه‌های مردمی انجام می‌گیرد، گفت: این طرح در آینده نیز در سطح مدارس و ادارات و نهادهای دولتی شهرستان برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 339549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha