مراسم جشن بزرگ انقلاب در روستای گلان

خبرگزاری شبستان: جشن بزرگ انقلاب در روستای گلان به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای گلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سعید شیخ مرادی، مسئول کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای گلان، در حاشیه برگزاری این مراسم، گفت: این جشن به همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان ایلام با حضور اعضای کانون های مساجد برگزار شده است.


وی، با بیان اینکه این جشن در سالن روزشی روستای گلان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان برگزار شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشن تبیین دستاوردها و ترویج فرهنگ و رازش های اسلامی به ویژه آرمان های امام راحل و رهبری در بین نسل جوان بوده است.


مسئول کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای گلان، افزود: انقلاب اسلامی ایران، یادگار مجاهدت ها و جانفشانی شهدای انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) است.


وی، با اشاره به اینکه امروز وظیفه همه آحاد مردم حفظ و حراست از این یادگار امام(ره) و شهدای انقلاب است، افزود: دانش آموزان به عنوان کسانی که مدیریت آینده نظام را در دست خواهند داشت وظیفه خطیری برعهده دارند.


شیخ مرادی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در حال حاضر از جایگاه قدرتمند بسیار بالایی در نظام بین اللمل برخوردار بوده و این امر در سایه ایمان به خدا، وحدت مردم، توجه به علم و پیروی از ولایت است.


وی، در پایان با تقدیر از فعالیت های دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام، خاطرنشان کرد: اعضای کانون های مساجد گلان در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده خواهند داشت و بار دیگر میثاق خود را با ارمان های بلند امام رااحل و رهبری نشان خواهند داد.


گفتنی است، شعر انقلاب، بیان خاطرات، سخنرانی در خصوص وقایع انقلاب و اجرای سرود از برنامه های این جشن بزرگ بوده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 339559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha