هفتمین شب شعر«فیض حضور» با محوریت انقلاب اسلامی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:مدیر فرهنگسرای زیارت از برگزاری هفتمین شب شعر«فیض حضور» با محوریت انقلاب اسلامی در روز (18بهمن) در محل تالار ابن سینا مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی رضا زاده، مدیر فرهنگسرای انتظار، ظهر امروز(14 بهمن) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای بحث مهدویت و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) فرهنگسرای انتظار ورود جدی داشته تا باور حضرت مهدی(عج) را در زندگی فردی و اجتماعی مردم پررنگ نماید.


وی با اشاره به اینکه در این راستا یکی از اقدامات موثر تجمیع ادبا، نخبگان، اساتید دانشگاه و غیره در کل کشور است و در این خصوص اقدام به برگزاری شب شعر کرده ایم، گفت: تاکنون 6 جلسه شب شعر با حضور اساتید برجسته کشوری همچون غزوه، گرمارودی، شفق، محدثی خراسانی و غیره برگزار شده است.


رضازاده با اشاره به اینکه بحث انتظار مبنای حکومت جهانی و شیعه است و تمام حرکت ها را بر این مبنا قرار داده ایم، تصریح کرد: بر همین اساس بحث انتظار مبنای برگزاری شب شعر فیض حضور شده است که هفتمین جلسه آن براساس قرار گرفتن در دهه فجر با موضوع انتظار و انقلاب اسلامی انتخاب شده است.


وی با بیان این مطلب که تجلیل و معرفی شاعر انقلاب اسلامی مصطفی محدثی خراسانی از مهم ترین اهداف برگزاری این مراسم است، بیان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز نهضت جهانی صاحب الزمان(عح)، ولایت فقیه تداوم حرکت و نهضت انبیای الهی، شهدا و فجرآفرینان طلایه داران ظهور حضرت مهدی(عج)، امام حسن عسگری(ع) بشارت دهنده نهضت صاحب الزمان(عج) از جمله موضوعات محوری هفتمین شب شعر فیض حضور است.


مدیر فرهنگسرای انتظار تصریح کرد: در این جلسه از مهمانان ویژه و شاعران کشوری همچون امامی، اسماعیلی، کاظمی،محدثی خراسانی و جمعی دیگر از شعرای استان دعوت به عمل آمده است.


وی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه فرهنگ تجلیل از شاعران انقلابی و ارزشی در کشور به وجود آمده است و در این راستا فرهنگسرای انتظار نیز از شاعر خراسانی و مشهدی خود به نام مصطفی محدثی خراسانی در هفتمین جلسه شب شعر فیض حضور تجلیل خواهد کرد.


رضازاده تاکید کرد: جشنواره شعر دفاع مقدس هرساله توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار می شد که همزمان با هفتمین جلسه شب شعر فیض حضور برگزاری این جشنواره با موضوع انتظار و دفاع مقدس به فرهنگسرای انتظار واگذار خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه هفتمین جلسه شب شعر فیض حضور جمعه (18 بهمن) ساعت 6 بعدازظهر در تالار ابن سینا برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم با همکاری فرهنگسرای انتظار و شهرداری مشهد صورت خواهد پذیرفت.


پایان پیام/
 

کد خبر 339791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha