تنش طبیعی است چون ما حامی مردمشان هستیم

پارلمان این کشور(بحرین) یا با تصویب طرح بستن سفارت ایران در بحرین و یا بیانیه نگرانی و خشم خودشان را نسبت به حمایت‌های ملت و دولت ایران از مردم بحرین نشان می‌دهند.

 

 

 

 

زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مجلس سنای بحرین مبنی بر دخالت مسئولان ایرانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسایل بحرین به خبرنگار شبستان گفت: قطعا به جهت حرکت مردم ایران و جمهوری اسلامی در حمایت  از مردم مظلوم بحرین، طبیعی بود رژیم آل سعود و پارلمان او که منتسب به آل خلیفه هستند نسبت به جمهوری اسلامی ایران این‌گونه اقدامات را داشته باشند.

 

وی اظهار کرد: پارلمان این کشور یا با تصویب طرح بستن سفارت ایران در بحرین و یا بیانیه نگرانی و خشم خودشان را نسبت به حمایت‌های ملت و دولت ایران از مردم بحرین نشان می‌دهند.

 

الهیان با اشاره به اخراج دومین دیپلمات ایرانی در سفارت ایران در بحرین از این کشور گفت: رژیم آل خلیفه قطعا جمهوری اسلامی را به عنوان حامی مردم بحرین و ملت مظلوم این کشور می‌بیند و این حمایت از حق مسلم مردم بحرین از سوی جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌وجه از نظر رژیم آل خلیفه قابل پذیرش نیست.

 

وی با بیان اینکه آنها به شدت از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت بحرین ناراحت هستند، گفت: اخراج این دیپلمات ایرانی و دبیر دوم سفارت ما در بحرین در راستای همین ناراحتی و خشم آنها قابل ارزیابی است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قطعا مردم بحرین راه خود را تا رسیدن به هدف ادامه خواهند داد، تصریح کرد: مردم بحرین عزم مسلم خود را برای از بین بردن تبعیض‌ها و رهایی از دست رژیم دیکتاتور آل خلیفه دارند و آن را به نتیجه خواهند رساند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 33983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha