بهره برداری از 21 طرح ساماندهی گلزار شهدا در بوشهر

خبرگزاری شبستان: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر 21 طرح ساماندهی گلزار شهدا در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، محمد حاجی زاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، ظهر امروز (16 بهمن)، در آیین بهره برداری همزمان از 21 طرح ساماندهی گلزار شهدا گفت: افتتاح گلزارهای شهدا یکی از برنامه های مهم فرهنگی ما در برنامه ها و جشن های دهه مبارک فجر بوده است.

 

وی با اشاره به اعتبارشش میلیارد و 200میلیون ریالی این طرح افزود: در دهه مبارک فجر شش گلزار شهدا در شهرستان دشتستان، پنج گلزار در شهرستان تنگستان، چهار گلزار در شهرستان دشتی، پنج گلزار در شهرستان کنگان و یک گلزار نیز در شهرستان گناوه به بهره برداری رسید.
 

حاجی زاده بیان داشت: استان بوشهر دارای 209 گلزار با یک هزارو961 مزار مطهر شهید است که از این تعداد تاکنون 148 گلزار با یک هزار و 770 مزار به صورت کامل ساماندهی شده است.
 

وی همچنین از کسب مقام نخست ساماندهی گلزار شهدا در کشور خبر داد و گفت: درصورت تامین اعتبار 15 میلیارد ریالی، 48 گلزار باقی مانده با 124 مزار نیز حداکثر تا پایان سال 93 به اتمام خواهد رسید

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، اضافه کرد: گلزار شهدای محله بهرام آباد آبپخش با 165 مترمربع زیربنا و بازسازی 11مزار با اعتبار یک میلیارد و 530 میلیون ریال افتتاح شد.
 

وی تصریح کرد: 13 گلزار با 67 مزار نیز هم اکنون دردست ساماندهی است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال به بهره برداری می رسند.
 

پایان پیام/

کد خبر 340253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha