شیعه‌کشی در بحرین تحقیر دشمنان را به همراه خواهد داشت

روحانی برجسته بحرینی با بیان این که دشمن با سیاست حیله‌گرانه خود در تلاش برای تفرقه انداختن بین مسلمانان و ادیان اسلامی است، گفت: شیعه‌کشی در بحرین تحقیر دشمنان را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، شیخ عادل الهنان روحانی برجسته بحرینی عصر امروز(6اردیبهشت) در جمع دانش‌آموزان و اعضای انجمن‌های اسلامی اردبیل اظهار داشت: امروز دشمنان احساس می‌‌کنند که با تضعیف ظاهری افکار و اندیشه‌های ملت‌ها می‌توانند بر آنها استیلا پیدا کنند در حالی که استیلای واقعی را باید در تهدید و مر‌عوب کردن دشمنان مشاهده کرد.


این روحانی برجسته بحرینی افزود: حوادثی که امروز در منطقه، به ویژه کشور مسلمان بحرین رخ می‌دهد، نشانه آشکاری از سرکوب ندای آزادی‌خواه ملت‌هاست که دیگر توان تحقیر و ظلم و ستم را ندارند.


الهنان با یادآوری اینکه دشمن با سیاست حیله‌گرانه خود در تلاش برای تفرقه انداختن بین مسلمانان و ادیان اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر امروز شیعه‌کشی در بحرین به شکل گسترده آغاز شده است نشان از این تلاش بی‌ثمر است که نتیجه‌ای جز تحقیر دشمنان را به همراه نخواهد داشت.


وی از کشور ایران و مردم آن به عنوان حامیان واقعی نهضت‌ها و حرکت‌های آزادی‌بخش یاد کرد و گفت: دشمنان ما امروز به این نتیجه رسیده‌اند که شکل‌گیری اتحادیه جهان اسلام می‌تواند تمام خواسته‌ها و آرزوهای آنها را به یاس و نا امیدی تبدیل کند.


این روحانی مبارز و عضو جامعه‌ المصطفی‌العالمیه خاطرنشان کرد: ملت بحرین هرگز سکوت را در برابر این ترفند‌ها که با همراهی کشورهای مزدور ‌صفت منطقه انجام می‌شود قبول نمی‌کنند چرا که اراده ملت بحرین در به ثمر نشستن اهدافشان مصمم‌تر از تفکر سست دشمنان است.


وی در ادامه انقلاب اسلامی را شاخص‌ترین و بهترین الگو، برای حرکت در مسیر آزادی و حیات مستقل در عرصه‌های مادی و معنوی اعلام کرد و افزود: آمریکا و همدستان او سال‌هاست با به یغما ‌بردن ثروت منطقه در تلاش هستند تا استیلای خود را بیشتر از گذشته نشان دهند.


شیخ عادل الهنان با یادآوری اینکه در این حرکت‌های تحولی آنچه دارای اهمیت است ایستادگی و پایمردی ملت‌های مسلمان، به ویژه همدلی شیعیان و سنی‌هاست، اظهار داشت: در این حرکت‌ها به فضل الهی پیروزی از آن مردم بحرین و خفت و خواری از آن دشمنان و سران ملعون آل‌سعود و آل‌خلیفه است.


این روحانی برجسته بحرین دلیل همراهی عربستان و برخی کشورهای منطقه را همسو با سیاست آمریکا با رسانه‌های غربی احتمال از دست دادن منافع اعلام کرد و گفت: کاخ نظام سلطه آل‌سعود و آل‌خلیفه به شدت لرزان شده و در حال فروپاشی است.


وی در پایان با ابراز خرسندی از حضور در استان اردبیل و در جمع دانش‌آموزان، از آنها به عنوان نسل آینده که نقش مهمی در سربلندی جامعه اسلامی دارند، یاد کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 34026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha