مردم ایلام در 100 گلزار شهدا به میهمانی لاله ها می روند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، گفت: مرسام معنوی میهمانی لاله های در 100 گلزار شهدا با حضور گسترده اقشار مردم برگزار می شود.

سلمان رستمیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، صبح امروز(17 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: مراسم میهمانی لاله ها پنجشنبه هفدهم بهمن ماه در گلزار شهدای سراسر استان ایلام برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه این مراسم به طور همزمان از ساعت 14 بطور همزمان در گلزارهای شهدای استان برگزار می شود، افزود: این مراسم به صورت ویژه با حضور استاندار و مسئولان محلی در گلزار شهدای صالح آباد شهرستان مرزی مهران برگزار می شود.


رستمیان، با بیان اینکه برنامه میهمانی لاله ها و عطرافشانی مزار شهدا که هر ساله در اولین پنجشنبه ایام الله دهه فجر برگزار می شود، تصریح کرد: امسال هفدهم بهمن با حضور مردم انقلابی و خانواده های شهدا و ایثارگران در گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار می شود.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، با اشاره به اینکه اقتدار و عزت امرزو ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، ابراز کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باعث ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان می شود.


وی، در پایان ازز عموم مردم شهید پرور و همبشه در صحنه مردم ایلام برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت کرد.


گفتنی است، استان ایلام در دوران 8 سال دفاع مقدس 2 هزار و 700 شهید، 10 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام و آرمان های انقلاب کرده است.


پایان پیام/

کد خبر 340464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha