برنامه های کمیته مساجد دهه فجر مازندران  روزهای 17و 18بهمن  تشریح شد

خبرگزاری شبستان: برنامه های شاخص کمیته مساجد دهه فجر مازندران در روزهای 17و 18بهمن ماه تشریح شد.

محمد فوقی، مسئول کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در مازندران امروز(17بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان یکی از اهداف اجرای برنامه های دهه فجر در مساجد و به صورت مردمی و خودجوش را پر بارتر و منسجم تر برگزار نمودن برنامه های این ایام دانست.


وی بر لزوم برگزاری برنامه های شاد و متنوع در دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر علاوه بر تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام خمینی(ره) باید با تنوع و جذابیت و محتوا زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد به عنوان پایگاه های انقلاب را فراهم نمایند .


*غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از سوی 837کانون فرهنگی و هنری مساجدمازندران


فوقی به تشریح مهم ترین برنامه های کمیته مساجد دهه فجر مازندران در روزهای 17و 18بهمن ماه پرداخت و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای مسجد جامع نور، مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از سوی 837کانون فرهنگی و هنری مساجد این استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقه نقاشی، خاطره نویسی و مقاله نویسی انقلاب، دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی و بازگویی خاطرات از برنامه های کمیته مساجد دهه فجر مازندران در امروز17بهمن ماه می باشند.


*اهدای ثواب قرائت دعای کمیل و محفل انس با قرآن به روح شهدای انقلاب


وی ادامه داد: قرائت دعای کمیل در مساجد استان و هدیه به روح بلند شهدای انقلاب و امام شهیدان، برگزاری محفل انس با قرآن و اهدای ثواب قرائت به روح شهدای انقلاب، نشست های گفتمان سیاسی با موضوع انقلاب، قرائت وصیت نامه شهدا، پخش نماهنگ در مورد شهدا در مساجد از دیگر برنامه های کمیته مساجد دهه فجر در امروز پنجمین روز از ایام الله فجر هستند.


فوقی پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل رشادت های ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و خون شهدا دانست و افزود: در برنامه های امسال کمیته مساجد دهه فجر مازندران جهت برگزاری جشن های پیروزی انقلاب با اجرای برنامه ها در مساجد و ایجاد تنوع و نشاط، زمینه حضور همه اقشار مردم فراهم شده است.


مسئول کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در مازندران با اشاره به جایگاه مساجد در بروز و ظهور انقلاب، گفت: مسجد محوری در برنامه های گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان مازندران دیار علویان لحاظ شد.


* برگزاری نشست تخصصی مهدویت در دهمین نمایشگاه کتاب مازندران


وی، در بخش دیگر سخنانش برنامه های کمیته مساجد دهه فجر مازندران در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی را برگزاری مسابقه تیراندازی، برگزاری دعای ندبه در مساجد استان، شرکت در نماز عبادی –سیاسی جمعه، حضوراعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران به همراه برگزاری نشست تخصصی مهدویت در دهمین نمایشگاه کتاب این استان، برگزاری نشست خانواده و سبک زندگی اعلام کرد.


*برپایی جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در 873کانون مساجد مازندران


به گفته فوقی، درهمین روز(جمعه18بهمن) کوهپیمایی و راهپیمایی خانوادگی، مسابقات نقاشی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع انقلاب، مسابقه آشپزی ویژه بانوان، برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع اهداف انقلاب اسلامی در ایران و برپایی جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در 873کانون فرهنگی و هنری مساجد مازندران نیز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انجام می شود.


پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

کد خبر 340540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha