بیش از 260 مبلغ و مبلغه به استان سمنان اعزام شدند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام 262 مبلغ و مبلغه دهه فجر به نقاط مختلف این استان خبر داد.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام علی شکری در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن اشاره به اعزام 262 مبلغ به مناسبت ایام دهه فجر به نقاط مختلف این استان افزود: این تعداد مبلغ در مساجد شهری و روستایی استقرار پیدا کرده اند.


وی تصریح کرد: از تعداد 262 مبلغ اعزامی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان سمنان، 15 نفر اعزام از دفتر تبلیغات اسلامی قم و بقیه بومی استان هستند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان زمان اعزام را از هیجدهم بهمن ماه سالجاری تا بیست و دوم این ماه به مدت پنج روز عنوان کرد.


شکری، تبیین تحلیلی علل پیروزی انقلاب اسلامی و تشویق و ترغیب مردم جهت حضور در راهپیمایی، تبیین ولایت فقیه، و نقش آن در مدیریت و مهار بحران ها به‌ویژه در سه دهه اخیر را از جمله وظایف مبلغان اعزامی به مناسبت دهه فجر عنوان کرد.
وی افزود: بیان احکام و تبیین اهمیت اقامه نماز جماعت در سه وقت به خصوص نماز صبح، فرهنگ سازی برای حضور در مساجد و اقامه نماز در اول وقت، توصیه و تاکید بر انجام نظیر اقامه نماز، ادای خمس و زکات، حج، دفاع، امر به معروف و نهی از منکر از دیگر وظایف مبلغان اعزامی است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به کاهش جمعیت جوان کشور اظهار داشت: تاکید بر لزوم افزایش جمعیت از دیگر وظایف مهم مبلغان است.


شکری گفت: مبلغان اعزامی باید به موضوع عفاف و حجاب، تکریم زن در جامعه و همچنین اهمیت تحکیم و تشکیل خانواده و مقابله با تخریب جایگاه ان عنایت ویژه داشته باشند.
 

پایان پیام/

کد خبر 340554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha