حضور نخبگان در جوامع لازمه توسعه کشورهاست

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به نقش آفرینی نخبگان در خلق دستاوردهای انقلاب گفت: حضور نخبگان در جوامع لازمه توسعه کشورهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، قاسم صیادی امروز(17 بهمن) در مراسم جشن انقلاب و تجلیل از برگزیدگان مسابقه ملی مهارت اظهار داشت: جوانان انقلاب در راستای توسعه و عمران کشور در همه عرصه های علمی و عملی در تلاش هستند و دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف مصداق این مساله است.


به گفته صیادی ما به نیروی خلاق و مبتکر در جامعه نیازمندیم و این جوانان در مسابقات جهانی نشان دادند که ما می توانیم به این قشر جوان اعتماد کنیم.
 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر فنی و حرفه ای به یک دانشگاه علم و عمل تبدیل شده است، تصریح کرد: هم اکنون این امکان از سوی فنی و حرفه ای فراهم شده است که افرادی که مایل به فعالیت در رشته ای که تحصیل می کنند، هستند بدون دغدغه به آموزش و کار می پردازند.


وی وجود نخبگان را برای پیشرفت کشور مهم دانست و گفت: جوانان این مرز و بوم جویای علوم توام با کار هستند و وجود چنین افرادی قدرت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را در جهان رقم زده است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با بیان اینکه در جامعه برای امر آموزش نیازسنجی شود، افزود: با برنامه ریزی دقیق و منسجم در بحث نیازسنجی اقشار مختلف برای آموزش کشور بهتر می توان زمینه رشد را فراهم ساخت.
 

به گفته صیادی استان زنجان با پیشرفت علمی خود، توانسته با سایر استانها رقابت کند و این در عرصه های جهانی نیز قابل مشاهده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 340648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha