دیدار فرماندهان ارشد نظامی با خانواده شهدا در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: فرماندهان ارشد ارتش، سپاه و نیروی انتظامی صبح امروز(17 بهمن) از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهر کرمانشاه سرکشی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی فرمانده منطقه و ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، صبح امروز(17 بهمن) به همراه فرماندهان ارشد سپاه، نیروی انتظامی و بسیج و همچنین مسئولان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان با حضور در منازل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با آنان دیدار و گفتگو کرد.


فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان در این مراسم که به مناسبت پاسداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد، ضمن دلجویی از خانواده های معظم شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.
 

امیر کاظمی مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، در این مراسم با اشاره به نامگذاری این روز تحت عنوان پاسداشت مقام شامخ شهدا و ایثار و شهادت، اظهار داشت: ما باید در خدمت خانواده شهدا و ادامه دهنده آرمان های والای شهیدان باشیم.

 

وی رمز بقا و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ولایت مداری و پاسداری از آمان های امام و شهدا دانست و گفت: تلاش ما در راستای حفظ ارزش های مقدس انقلاب و دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان است.

 

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، پیشرفت های کنونی کشور و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مدیون جان فشانی و ایثار شهدا دانست و گفت:هرگز نمی توانیم گوشه ای از ایثارگری ها و رشادتهای این بزرگمردان را جبران کنیم.
 

 

گفتنی است، در ادامه این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 340718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha