انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب دنیاست

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انقلاب ایران اسلامی مردمی‌ ترین انقلاب دنیاست وبر پایه اعتقادات دینی و ایمان راسخ مردم و به رهبری عالمانه امام خمینی(ره) شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شاهد بازیابی هویت اسلامی مردم و تقویت مبانی ارزشی و دینی در جامعه بودیم.


وی افزود: انقلاب ایران اسلامی مردمی‌ ترین انقلاب دنیاست وبر پایه اعتقادات دینی و ایمان راسخ مردم و به رهبری عالمانه امام خمینی(ره) شکل گرفته است و مردم رکن اصلی انقلاب ایران هستند.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: حضور مردم مسلمان ایران متشکل از اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زمینه اقتدار روزافزون ایران اسلامی را در سطح جهانی فراهم کرده است.


حجت الاسلام شاهرودی خاطر نشان کرد: بدون شک تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی در گرو مشارکت و حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف خواهد بود.


‌وی افزود: انقلاب ایران به رهبری امام راحل به پیروزی رسید و اکنون هم به اقتدار کامل رسیده به نحوی که عزت روز افزون انقلاب و زبونی دشمنان را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان به اهداف شکل‌ گیری انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: مبارزه با طاغوت، سرنگونی حکومت ظالمانه طاغوت و استقرار حکومت اسلامی و بسترسازی برای حکومت جهانی اسلام از مهم‌ ترین اهداف شکل ‌گیری انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام(ره) بود که بارها در سخنرانی ‌های مختلف ایشان عنوان شده است.


حجت الاسلام شاهرودی افزود: مردم در تحقق اهداف نظام اسلامی نقش موثری ایفا کرده‌اند و هم اکنون به برکت این حضور مردمی شاهد ترویج فرهنگ ظلم ‌ستیزی و بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم.


وی خاطر نشان کرد: پیشرفت‌ های علمی، دستیابی به تکنولوژی های روز، انرژی صلح‌ آمیز هسته‌ ای و سایر موفقیت های دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که شامل حال ملت بزرگ ایران شده است.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز امیدواری کرد که مردم همیشه در صحنه کردستان همگام با دیگر هموطنان خویش در جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی 22بهمن بار دیگر حماسه آفرینی کردهخ و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانند.


پایان پیام/
 

کد خبر 340858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha