بهره برداری از 18 طرح عمرانی در دهلران

خبرگزاری شبستان: فرماندار دهلران، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 150میلیارد ریال بهره برداری شد.

بهزاد علیزاده، فرماندار دهلران، صبح امروز(19 بهمن) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: این طرح های عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی همزمان با ایام دهه فجر در این شهرستان مرزی به بهره برداری رسیده است.


وی، با بیان اینکه کنار گذر دهلران یکی از مهم ترین این طرح هاست که با هزینه 50 میلیارد ریال بهره برداری شده است، افزود: با تکمیل این کنار گذر و بهره برداری از آن آلایندگی و مشکل ترافیک شهر دهلران کاهش می یابد.


فرماندار دهلران، یادآور شد: ایجاد نیروگاه سیکل ترکیبی و دومین پالایشگاه بنزین و قیر از دیگر پروژه هایی است که در دولت جدید آغاز و در حال پیگیری هستند.


علیزاده، بهره برداری از کنار گذر دهلران، 7طرح کشاورزی، 2طرح آموزشی و شبکه دیجیتال صدا و سیما را از مهم ترین این پروژه های افتتاحی در ایام دهه فجر در این شهرستان برشمرد.


وی، گفت: اقدامات خوبی در شهرستان در حال انجام است اما طولانی شدن زمان اجرای پروژه ها موجب رنجش خاطر مردم و مسئولان شده که خوشبختانه مدیریت ارشد استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به جد این پروژه ها را دنبال می کنند.


فرماندار دهلران از نگاه مثبت و سازنده مدیریت ارشد استان به ظرفیت های این شهرستان مرزی تقدیر کرد و افزود: در بحث گازرسانی، بازارچه مرزی و پیگیری مسائل و مشکلات پتروشیمی شهرستان تلاش استاندار محترم بر رفع موانع و سامان دادن به این پروژه هاست.


علیزاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد قرن حاضر است، ابراز کرد: رهبری دینی، مردمی بودن و مبتنی بودن انقلاب بر پایه ارزش ها و باورهای دینی از مهم ترین شاخصه های انقلاب و وجه تمایز آن با سایر انقلاب های جهان است.


وی خاطرنشان کرد: دشمن همه راه ها را تجربه کرد اما خوشبختانه به برکت رهبری دینی، همراهی مردم واتکا به باورها و اعتقاداتی که موجب شکل گیری انقلاب اسلامی شد و این انقلاب به خوبی مسیر متعالی خود را می پیماید.


پایان پیام/

کد خبر 340957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha