چهار نقطه از شهر گنبدهای فیروزه ای نورافشانی می شود

خبرگزاری شبستان: شهردار اصفهان از نورافشانی چهار نقطه از شهر اصفهان همزمان با شب یوم الله "22 بهمن" خبر داد.

مرتضی سقائیان نژاد، شهردار اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان گفت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین اندیشه های ناب اسلامی و انقلابی است چرا که نوجوانان و جوانان ما باید حقایق انقلاب اسلامی و راهکارهای حراست از آن را بدانند.
 

وی ادامه داد: در راستای احیای خاطره های بهمن ماه سال 57 نمادهایی در میادین اصلی شهر مانند انقلاب، جمهوری و قدس نصب شده است و برنامه های صوتی و تصویری ویژه این ایام در این میادین پخش می شود.
 

سقائیان نژاد افزود: همزمان با دهه فجر تمام خیابان ها و میادین با پرچم و بنرهای پیروزی انقلاب اسلامی، تزیین شده است و به طور خاص میدان امام (ره) این شهر جهت برگزاری بزرگداشت یوم الله"22 بهمن" تزیین شده است.
 

وی با تاکید بر اهیمت بزرگداشت یوم الله "22 بهمن" و حضور پرشور در راهپیمایی این روز افزود: یوم الله "22 بهمن" برگ زرینی از افتخارات ایران اسلامی است که باید هرسال باشکوه بیشتری برگزار شود.

 

شهردار اصفهان گفت: با حضور پرشور در این راهپیمایی به دنیا ثابت می کنیم که پشتیبان ولایت فقیه و مدافع ارزش های اسلامی و انقلابی هستیم.

 

سقائیان نژاد گفت: با توجه به اهمیت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نشان خرسندی از این روز مهم تاریخی، همزمان با شب یوم الله "22 بهمن" نورافشانی در چهار نقطه از شهر گنبدهای فیروزه ای برگزار می شود.

 

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه زنان درپیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بسزائی داشتند، گفت: در راستای تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و تدوام آن، همزمان با دهه فجر، بازخوانی هویت زن انقلابی در مرکز بانوان فروغی اصفهان برگزار می شود.

 

وی، ویژه برنامه شکوه پابرجا در فرهنگسرای اسوه و باران، برگزاری مسابقه ساخت آدمک استکبار در فرهنگساری پایداری و برگزاری بازارچه بذل و بخشش در خانه کودک را از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه فجر عنوان کرد.

 

شهردار اصفهان گفت: جشن های انقلاب، نمایشگاه هنر و بانوی ایرانی، مسلبقه 57 چرا، مسابقه انقلاب و مسابقه بهار در زمستان از دیگر ویژه برنامه های دهه فجر شهرداری است.

 

سقائیان نژاد،جنگ فجر، جشنواره گنجینه هنر، مسابقه امدادی، جشنواره دانش آموزی طلیعه فجر و نمایشگاه دستاوردهای بانوان را از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه فجر عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha