مسجدی بودن تنها سلاح مبارزه با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: استاندار مازندران مسجدی بودن را تنها سلاح مبارزه در مقابل تهاجمات فرهنگ غرب و دشمنان اعلام کرد و گفت: بدون مسجد نمی توانیم کاری از پیش ببریم زیرا دشمنان همچنان از مساجد واهمه دارند.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران امروز(19بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر به انقلابیون و مدافعان ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری برنامه های دهه فجر تنها به یک ارگان خاص و نهاد مربوط نمی باشد بلکه تمامی ادارات استان و نهادها باید در راستای اجرای برنامه های دهه فجر از خود خلاقیت بروز دهند.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر مختص به تمامی افراد کشور است، خاطر نشان کرد: در این شرایط سخت کنونی کشور نیازمند همدلی و وفاق بیشتری در بین اعضای استان و کشور هستیم بلکه باید این نقطه اوج تاریخی که همگان از آن حرف می زنند و در جهان تثبیت شده است به بهترین نحو ممکن اجرا و برگزار شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دفاع از کرامت انسانی و حفظ حقوق و امنیت جامعه بشری بوده که اکنون ورد زبان کل جهان است، اظهار کرد: به برکت شکل گیری انقلاب اسلامی و مجاهدت های امام راحل و شهدا توانستیم الان در منازل خود با امنیت و آرامش بنشینیم.

 

استاندار مازندران گفت: تنها اهداف تشکیل انقلاب اسلامی دفاع از حق مظلوم، جلوگیری از استبداد و اسکتبار و ارباب و رعیت گری در بین مردمان مظلوم و ندار و ثروتمندان و همچنین استقلال و آزادی بوده است که الان در این برهه از زمان به وضوح نمایان است.

 

وی مسجدی بودن را تنها سلاح مبارزه در مقابل تهاجمات فرهنگ غرب و دشمنان اعلام و خاطر نشان کرد: مسلمانان بدانند و آگاه باشند در این برهه فرهنگی از زمان بدون مسجد نمی توانیم کاری از پیش ببریم لذا بایستی مساجد را که دشمنان همچنان از آنها واهمه دارند را پرکینم و مسجد را پایگاه تمامی تصمیم گیری های نظام و انقلاب نمائیم.


نماینده عالی دولت هویت بخشی به پایبندی هایمان به دین اسلام و سیره ائمه و اطهار را نمونه دیگر لزوم تشکیل انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی بود که از مساجد این تصمیم کلید خورد و توسط مسجدی ها و مومنان به ثمر رسید واین برای ما بسیار با ارزش و گرامی است.

 

فلاح جلودار خاطرنشان شد: برای استمرار و تداوم این انقلاب بعد از گذشت سال های طولانی تنها می توانیم زیر سایه ولایت فقیه عمل کرده و طبق رهنمود های ایشان از ظلمت و تباهی درآمده و به راه سعادت وکامیابی برسیم.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد همانند قطب های فرهنگی و نظامی برای ما اهمیت دارند، عنوان کرد: این گفته امام شهدا را که می فرماید مساجد سنگرند و مسجد ها را خالی نگذاریم را عملیاتی کنیم و در راستای پیشبرد اهداف و خنثی سازی حملات فرهنگی دشمن اقدام کنیم .


پایان پیام/

 

کد خبر 341074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha