جشن انقلاب در کانون صادقیه تبریز برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشن انقلاب به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی هنری صادقیه تبریز برگزار شد.

جواد حاجی زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، تصریح کرد: مسابقه مقاله نویسی به همت کانون فرهنگی هنری صادقیه در بین مساجد منطقه منبع آب و خلیل آباد شهر تبریز برگزار شد.


وی افزود: مسابقه مقاله نویسی با موضوع انقلاب اسلامی، بین اعضا و فعالین مساجد و کانون های محلی منبع آب و خلیل آباد برگزار شد که به نفرات برتر از طرف کانون فرهنگی هنری صادقیه جوایزی اهدا شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صادقیه تبریز از برگزاری جشن ویژه انقلاب خبر داد و عنوان کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری صادقیه با همراهی پایگاه فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع) اقدام به برپایی مراسمی با عنوان جشن انقلاب کردند.


وی ادامه داد: در این مراسم مسئولان برخی نهاد ها و ارگان های دولتی و فرهنگی شهر حضور داشتند که طی سخنانی به تشریح چگونگی وقوع انقلاب و حفظ ارزش ها و دفاع از موجودی انقلاب اسلامی پرداختند.


حاجی زاده در ادامه برگزاری مسابقات دو و میدانی به مناسبت دهه فجر و مراسم ویژه سالروز وفات حضرت معصومه(س) را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری صادقیه در ایام دهه فجر برشمرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 341122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha