جشن بزرگ انقلاب و تجلیل از کارگران نمونه استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب و تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور پرشور کارگران در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، محمد باقر بهشتی، معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل، پیش از ظهر امروز (19 بهمن) در مراسم جشن بزرگ انقلاب و تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور روسا و مدیران دستگاه های دولتی و جمع کثیری از کارگران برگزار شده بود، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشن بزرگ کارگران، اظهار داشت: ملت ایران بعد از حاکمیت نظام‌های شاهنشاهی در بهمن 57 تمام قید و بندها را از هم گسیخت و در این حرکت عظیم جز اراده و پشتیبانی مردم عامل پشتیبانی و توفیق نمی‌تواند باشد.


معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل، خاطرنشان کرد: طبق اصل 44 قانون اساسی باید 80 درصد از فعالیت های اقتصادی در کشور را بخش خصوصی و 20 را دولت اداره کند و بخش خصوصی توان این همه فعالیت را دارد. بخش خصوصی باید تقویت و اقتصاد را اداره کند و در این خصوص نیازمند حمایت از سرمایه گذاران هستیم.


وی، گفت: باید تفکر خود را نسبت به سرمایه گذاری عوض کرده و با حمایت از افراد سرمایه گذار زمینه اشتغالزایی و میزان استفاده از فرصت های طبیعی و انسانی را در استان افزایش دهیم.


این مقام مسئول، با تاکید بر اصلاح نگاه به روند کار و تولید در جامعه، افزود: با افزایش تولید در واقع حقوق کارگران و سود کارفرمایان افزایش یافته و درآمدهای دولتی نیز از طریق دریافت مالیات بیشتر می شود.


در ادامه این مراسم حسین منوری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز ضمن تبریک ایام خجسته فجر انقلاب اسلامی، گزارشی از عملکرد اداره کل در پیشبرد برنامه های در حال اجرا ارائه نمود.


وی افزود: ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان کشور بصورت شفاف نمایان شود و جوانان عزیز با درک دلاوری ها و از جان گذشتگی های مردان و زنان این سرزمین در مبارزه با خصم زبون با عظمت و ارزش والای انقلاب اسلامی آشنا شوند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، در پایان این مراسم ضمن معرفی واحد نمونه و کارگران نمونه استان اردبیل در سال 92 از زحمات و تلاش های برگزیدگان استان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


همچنین در این مراسم از همکاری و تعامل دبیر اتاق تعاون استان و مدیر بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی استان نیز قدردانی شد.


پایان پیام/

کد خبر 341130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha