برگزاری دوره‌های آموزش حفظ قرآن در خوی

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوی گفت: دوره‌های حفظ قرآن کریم برای گروه‌های مختلف سنی در این شهرستان برگزار می شود.

سجاد جعفرزاده، مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوی درگفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: دوره های آموزش حفظ قرآن کریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در این شهرستان برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه بیش از 200 نفر از کودکان پیش‌دبستانی در رشته حفظ 15 سوره آخر قرآن نام نویسی کرده اند، افزود: دوره‌های حفظ 25 سوره آخر کلام وحی نیز برای دانش‌آموزان پایه‌های دوره ی ابتدایی در حال اجرا می باشد که در کنار حفظ، موضوعات قرآنی را با بهره‌گیری از نقاشی فرا می‌گیرند.


جعفرزاده اضافه کرد:این دوره های آموزشی می تواند بستری برای آشنایی هرچه بیش تر دانش آموزان با مضامین قرآنی باشد چراکه جوانان با فراگیری علوم قرآنی به سعادت دنیوی و اخروی دست می یابند.


این مسئول، در ادامه با اشاره به برنامه های اجرایی دهه فجر، اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن، جشنواره کودک و نوجوان با موضوعات قرآنی، برگزاری گفتمان های دینی با موضوع انقلاب و بصیرت در سطح مدارس و دانشگاه ها از مهم ترین برنامه های اجرایی می باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha