زنان نقش به‌سزایی در صیانت از دستاوردهای انقلاب دارند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری کردستان با اشاره به اهمیت حضور زنان در جامعه گفت: زنان نقش به‌سزایی در صیانت از دستاوردهای انقلاب در جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سهیلا نصر صادقی، مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری کردستان، امروز(19بهمن )در مراسم جشن فجر انقلاب اسلامی ویژه بانوان در مجتمع فجر سنندج گفت: بانوان نقش ارزنده ای در صیانت از دستاوردهای پیروزی نظام مقدس جمهموری اسلامی دارند، بنابراین باید حضور خود در عرصه های مختلف نظام همچون گذشته بیشتر باشد.


وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در خصوص فعالیت‎های اجتماعی زنان در خلق انقلاب اسلامی ایران، افزود: زنان کشور از اول انقلاب اسلامی در همه عرصه‎ها به خصوص عرصه‎های فرهنگی حضور پررنگ داشته‎اند و با فعالیت‎های تاثیرگذار خود نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب بر عهده داشتند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: در حال حاضر نیز بیشترین برنامه‌ریزی دشمنان در خصوص زنان است زیرا که در پیروزی انقلاب نقش به‌سزایی داشتند و دشمنان اسلام نیز به همین دلیل روی خانم‎ها برنامه‌ریزی می کنند تا از این طریق به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.


نصرصادقی اذعان کرد: حضور آگاهانه و انقلابی بانوان در عرصه های مختلف همراه و همسو با مردان کشور موجب سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری در عرصه های منطقه و جهانی شده است.

 

مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری کردستان در ادامه اظهار داشت: زنان ایرانی علاوه براینکه در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعال داشتند در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با از خودگذشتگی و جانفشانی از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی صیانت کرده اند.

 

وی در پایان بر نقش زنان در استحکام کانون خانواده ها در جامعه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: تلاش بانوان برای تحکیم بنیان خانواده ها نقش مهمی در ایجاد امنیت اجتماعی و تقویت مباحث فرهنگی و معنوی در جامعه دارد.

 

گفتنی است، در ادامه این مراسم از خانواده ای شهدا و شاعران که به مناسبت انقلاب شعر سروده بودند تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 341180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha