دشمنان اسلام از درون خانواده به جامعه ایرانی ضربه می زنند

خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان با اشاره به اهمیت نقش زنان در استحکام کانون خانواده ها گفت: دشمنان اسلام از درون خانواده و جامعه ایرانی را تحت فشارقرار می دهند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان، امروز (19بهمن) در مراسم جشن فجر انقلاب ویژه بانوان ودختران در مجتمع فرهنگی فجر سننج گفت: دشمن امروز می داند که به لحاظ جنگ افزاری نمی تواند بر ایران اسلامی سرفراز با مردمانی متدین، فشار وارد کند مگر این که از درون و به لحاظ فرهنگی، خانواده و جامعه ایرانی را تحت فشار قرار دهد که باید در این حوزه همه ما آگاهی کافی را داشته باشیم و از خطراتی که در کمین فرزندان این مرز و بوم نشسته غافل نشویم.


وی افزود: امروز دشمن ما از آسمان مجازی وارد فضای کشور شده و کانون نهاد مقدس خانواده ایرانی را هدف قرار داده است.


این مقام مسئول اظهار داشت: دشمنی که انواع و اقسام هجمه ها را طی 35 سالی که از عمر انقلاب می گذرد بر نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرده اما نتیجه ای جز شکست عایدش نشده است.


استاندار کردستان اظهار داشت: حال با نشانه گیری باورها و اعتقادات ملت مسلمان ما و با در اختیار داشتن پیشرفته ترین ابزارهای ارتباطی و ماهواره ای در کمین فرزندان ما نشسته و هر گونه غفلتی از سوی خانواده ها و مسئولان باعث تاخت و تاز بیش تر دشمن بر ما خواهد شد.


زاهدی، انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی و برخاسته از بطن مردم ذکر کرد و افزود: در طول بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم نمایان بوده و قدردانی مردم از این خدمات به شیوه‌های مختلف نمایش داده شده است.

 

این مقام مسئول افزود: فعالیت زنان در عرصه های مختلف قبل و بعد از انقلاب تا کنون از واقعیت های غیر قابل انکارناپذیر درتاریخ نظام مقدس پیروزی انقلاب اسلامی است.
 

وی خطرنشان کرد:  مردم استان نیز همسو با اقشار مختلف سراسر کشور در راهپیمایی 22بهمن شرکت می کند و حضور با شکوه تری از خود نشان می دهند.


پایان پیام/

 

کد خبر 341207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha