اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مبادی دو گانه سه راه 22 بهمن و مسجد جامع به سمت چهار راه بسیج به عنوان مسیرهای راهپیمایی در شهر کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، جلسه نهایی هماهنگی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ظهر امروز(19 بهمن) در حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد.
 

آیت الله آزرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در این نشست با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: ایام دهه فجر بیانگر اتحاد عظیم تمام اقشار ملت و رهبری مثال زدنی حضرت امام خمینی (ره) است.

 

وی با اشاره به حساسیت های موجود بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و برگزاری هر چه باشکوه تر این حماسه سیاسی در استان تأکید کرد.


عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، نیز در این نشست با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی در استان اندیشیده شده است، گفت: راهپیمایی در تمامی شهرستان ها، دهستان ها، بخش ها و روستاهای استان برگزار می شود.


وی از تعیین دو مسیر سه راه 22 بهمن و مقابل مسجد جامع به سمت چهار راه بسیج را به عنوان مسیرهای راهپیمایی در شهر کرمانشاه اعلام کرد و گفت: راهپیمایی رأس ساعت 10 صبح در کرمانشاه آغاز می شود.


مسئول ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، در ادامه از گلباران مسیر راهپیمایی توسط بالگرد هوانیروز خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی و هنری و اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان نیز در این مراسم پیش بینی شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 341226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha