جشن بزرگ انقلاب در زنجان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشن بزرگ انقلاب در زنجان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استان و هنرمندان زنجانی شب گذشته (19 بهمن) در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با برگزاری جشن های سراسری سی و پنجمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی در ایران، مراسم جشنی به همین منظور در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان نیز برگزار شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخشی از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در زنجان با اشاره به گرامیداشت ایام دهه فجر در ایران اسلامی گفت: امیدوارم همواره مردم ایران و استان زنجان با شادی و آرامش زندگی کنند.

 

ناصر مقدم با بیان اینکه این جشن بزرگ به همت فرمانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و صدا وسیمای مرکز زنجان "شبکه اشراق" برای مردم تدارک دیده شده است، افزود: برگزاری جشن های این ایام در گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم از شاخص های مهم برگزاری این جشنها در سراسر استان بوده است.

 

در ادامه نمایشگاه خوشنویسی"سرمشق" با 45 اثر در موضوعات آزاد و دهه فجر افتتاح شد.
 

این نمایشگاه شامل آثار گروهی از هنرمندان انجمن خوشنویسان استان است که به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در زنجان تا (24 بهمن) سال جاری دایر است.
 

آثار این نمایشگاه در قالب خط و نقاشی – خط برگزار می شود و آثار به نمایش گذاشته شده شامل نستعلیق، نسخ، ثلث، شکسته نستعلیق و نقاشی ـ خط است.
 

پایان پیام/

کد خبر 341403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha