اخبار کوتاه آستان قدس رضوی

خبرگزاری شبستان: مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه سالگرد پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همایش تخصصی «نقش ویژگی‌های جوانان در ظهور انقلاب اسلامی ایران» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی امینی، مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به همین مناسبت همایشی با عنوان«انقلاب اسلامی؛ فرصت‌ها و تهدیدها» نیز برگزار می‌شود.


وی افزود: این همایش‌ها با حضور دکتر موسی فقیه حقانی استاد دانشگاه و معاون پژوهشی مؤسسه تاریخ ایران برگزار می‌شود.


امینی 20 و 21 بهمن ماه ساعت 14:30 تا 16:30 را زمان برگزاری این همایش‌ها عنوان کرد و گفت: این همایش ویژه فرهیختگان و اندیشمندان در تالار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.


****
مسابقه کتاب‌خوانی «صحیفه نور» برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، موسسه آستانه مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) کاشمر مسابقه کتاب‌خوانی «صحیفه نور» را برگزار می‌کند.


این مسابقه به مناسبتی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشوری و با اهداء جوایز ارزنده به برندگان مسابقه برگزار می‌شود.


این مسابقه اینترنتی شامل 35 سوال چهار گزینه‌ای طرح شده از کتب «آفت‌ها و آسیب‌های انقلاب اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)» و «ویژگی‌های انقلاب اسلامی در آیینه نگاه مقام معظم رهبری»است.


متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌توانند به پایگاه‌های اینترنتیwww.Mighatalreza.ir وwww.Shahidmodarres.com مراجعه و ضمن مطالعه منبع، به سوالات این مسابقه پاسخ دهند.


****
نمایشگاه عکس «قاب انقلاب» در حرم مطهر رضوی خاتمه یافت
به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام علی باقری، مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی از خاتمه نمایشگاه عکس «قاب انقلاب» در حرم مطهر رضوی خبر داد.


وی گفت: این نمایشگاه در پنج روز اول دهه فجر ویژه زائران غیرایرانی در رواق دارالرحمه حرم مطهر تدارک دیده شد.


وی هدف از برپایی این نمایشگاه را انتقال پیام‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و نمایش جلوه‌هایی از مقاومت ملت ایران در برابر طاغوت برای زائران غیرایرانی کشورهای دیگر عنوان کرد.


حجت الاسلام باقری افزود: در قالب 30 عکس،مبارزاتمردمدردورانانقلاباسلامی همچون حضور اقشار مختلف مردم در تظاهرات، نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، کشتار مردم توسط نیروهای نظامی، ورود امام خمینی(ره) به ایران، استقبال گسترده مردم از آمدن امام(ره) و سخنرانی امام راحل در بهشت زهرا(س) برخی از جلوه‌هایی بود که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.
 

پایان پیام/

کد خبر 341405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha