اکران فیلم های جشنواره فجر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ازاکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما بهمن شهرکرد خبر داد.

بهمن اکبریان معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: طبق هماهنگی که با سازمان معاونت سینمای کشور و وزارت خانه شده است 20فیلم در اختیار استان قرار گرفت که به مدت 10 روز و هر فیلم در 2سانس در سینما بهمن شهرکرد اکران می شود.


وی برگزاری جشنواره فیلم فجر را از 17تا26 بهمن عنوان و تصریح کرد: 27 بهمن اختتامیه جشنواره برگزار می شود.


معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به داوری این جشنواره افزود: فیلم های که اکران می شوند توسط مردم ویک گروه از داوران نظر خواهی و داوری می شود.


اکبریان در ادامه اظهار داشت: بعد از داوری یک فیلم از نظر مردم ویک فیلم از نظر داوران مورد تقدیر قرار می گیرد.


وی با اشاره به اینکه اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر برای اولین باراست که در استان اتفاق می افتد گفت: بسیاری از هنرمندان و هنر دوستان در حین دیدن فیلم می توانندبا اندیشه های کارگردان، نویسنده وتکنیک های به کار رفته شده در فیلم آشنا شوند که یک ویکرد علمی وتوان افزایی هم خواهد داشت.


معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: بعد از نمایش فیلم ها جلسه نقد وبرسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد با حضور فیلم سازان وسینما گران برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 341406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha