اختصاص 3هزار میلیارد ریال به ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی

خبرگزاری شبستان: نمایندگان در تبصره های الحاقی لایحه بودجه 93 مصوب کرده اند مبلغ 3 هزار میلیارد ریال برای سیگنال رسانی به ایستگاهها و مراکز رادیویی و تلویزیونی اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس در ادامه جلسه نوبت صبح یکشنبه 20 بهمن و در بررسی بندهای الحاقی بخش هزینه ای لایحه بودجه 93 در تبصره الحاقی 6 مصوب کرده اند مبلغ 3 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات بند 44 ردیف 530000 برای سیگنال رسانی زمینی به ایستگاه ها و مراکز رادیویی و تلویزیونی، ارتقای پوشش سیگنال رسانی در سطح کشور با کمک فیبر نوری و لینک فرستنده های سیگنال رسان به سازمان صداوسیما اختصاص می یابد تا از طریق وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدام شود.

براساس تبصره الحاقی 7 شورای برنامه ریزی استان حداقل 8 درصد از اعتبارات عمرانی استانها را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان قرار می دهد تا صرف اجرای طرح های عمران و بهسازی روستاهای استان شود.

نمایندگان در تبصره الحاقی 8 وزارت نفت را موظف کردند به منظور تسریع در گازرسانی و اقتصاد واحدهای تولیدی اعم از کشاورزی، صنعتی، معدنی و تجاری به شبکه سراسری گاز طبیعی، سوخت مایع موردنیاز این واحدها را در قبال اخذ وجه و قیمت مصوب مربوط به بخش کشاورزی، صنعتی، معدنی و تجاری تامین و تحویل دهد.

پایان پیام/
 

کد خبر 341421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha