حضور گسترده کانون های مساجد مازندران در 35امین 22بهمن

خبرگزاری شبستان: کمیته مساجد ستاد دهه فجرمازندران و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان دربیانیه ای،ضمن تبریک 35امین بهار انقلاب از حضور گسترده مردم ولایی واصحاب مسجد درراهپیمایی22بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، در بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر مازندران و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان آمده است: 22 بهمن یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور فداکاری های ملت آزاد و سرافراز ایران است که با عنایت‌های الهی و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم مومن و انقلابی با تکیه بر «مساجد» پایگاه های بروز و ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) 35 ساله شد.


در این بیانیه با اشاره به نقش مساجد در تشکیل حکومت های اسلامی و احیای اسلام ناب، آمده است: مساجد از صدر اسلام به عنوان ماندگارترین و بالنده‌ترین میراث گران‌بهای پیامبر اسلام(ص) بعد از «قرآن کریم» است که تاکنون همواره به صورت پایگاهی معنوی ـ اجتماعی کارکردهای گسترده‌ای داشته که با هیچ نهاد مردم نهادی در طول تاریخ قابل قیاس نیست.


گفتار و سیره معصومین(ع) بیانگر آن است که «مسجد سنگ بنای حکومت اسلامی» و حکومت اسلامی، نقطه آغاز ایجاد دولت کریمه جهانی به امامت و رهبری امام زمان(عج) است.


در بخش دیگر این بیانیه آمده است: آری در 35سال پیش تر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت روح الله، با توسل به این مهم و نقش مساجد در تهذیب نفس و تربیت نیروی انسانی صالح و منتظر، برای ایجاد عدالت و فراهم کردن زمینه تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) سنگ بنای انقلاب اسلامی را نهادند.


این بیانیه می افزاید: و اکنون ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است؛ ماییم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درایت، و صلابت شان می بالیم؛ ماییم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القرای اسلام دوخته‌اند؛ماییم و هجوم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جبهه‌های متعدد.


همچنین در این بیانیه آمده است: می طلبد در 35امین 22بهمن بیاییم و صلابت، قدرت و شجاعت آن زمان خمینی کبیر و امروز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای با پشتوانه عظیم مردم و مسجد را در عرصه های مختلف بعد از انقلاب اسلامی و روند دستیابی به دستاوردهای علمی –پزشکی- فناوری – دینی و ... را با گام های منسجم و پی در پی و دوشادوش با آزادی و اسلام خواهان جهان هم نوا شویم.


در پایان بیانیه تصریح شده است: نمازگزاران مساجد، ائمه جماعات، مدیران مسئول و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همگام با ملت آگاه، هوشیار و مومن ایران اسلامی یک‌بار دیگر با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، مشت‌های محکم و گره‌خورده خود را بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب اسرائیل کوبیده و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha