اهدای سبد کالا به 53 هزار خانوار مددجوی کردستانی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: 53 هزار و 500 خانوار زیر پوشش این نهاد برای دریافت سبد کالا معرفی شده‌ و مشمول این طرح قرار گرفته‌اند.

قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان  به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: 53 هزار و 500 خانوار مددجو زیرپوشش کمیته امداد برای دریافت سبد کالا به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه در کنار مددجویان خود این نهاد 34 هزار خانوار آسیب‌پذیر که هم‌اکنون بانک اطلاعاتی آنها در این نهاد موجود است نیز به منظور دریافت سبد کالا معرفی شده‌اند، تصریح کرد: امیدورایم این تعداد نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشمول این طرح قرار گیرند.

 

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، تنها 200 خانوار از جامعه آماری معرفی شده کمیته امداد استان که مشمول این طرح نشده‌اند به دفاتر این نهاد مراجعه کرده‌اند که نسبت به ثبت‌نام و پیگیری مشکل آنان نیز اقدامات لازم انجام شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در تسریع در صدور کارت‌های یارانه‌ای برخی از سرپرست‌های خانوار از سوی بانک‌ها را ضروری دانست و گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته تمام مددجویان زیر پوشش امداد مشمول دریافت سبد کالا کارت یارانه‌ای دارند و در این زمینه مشکل خاصی نداشتیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 341496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha