لغواکران های«امروز»و«روزگاری عشق و خیانت» سانس صبح وظهر

خبرگزاری شبستان:دبیر جشنواره فیلم فجر مشهد از لغو اکران های صبح فیلم ها«امروز» و «روزگاری عشق و خیانت» در درسانس ساعت 10و 13 در چهارمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حمید طباطبایی، دبیر جشنواره فیلم فجر مشهد صبح امروز(20بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به برنامه ریزی های انجام شده قرار بود فیلم "امروز" به کارگردانی رضا میرکریمی ساعت 10 صبح و فیلم "روزگاری عشق و خیانت" ساخته داوود بیدل ساعت 13 اکران شود که به دلیل نرسیدن فیلم ها اکران ساعت 10 و 13 لغو شده است و مقرر شد اکران فیلمها از ساعت 15 انجام می شود.


وی با عذرخواهی از علاقمندان سینما گفت: ما از علاقمندانی که از صبح اول وقت برای خرید بلیط و تماشای فیلم ها به سینما آمده اند عذرخواهی می کنیم این ناهماهنگی در عدم رسیدن فیلمها باعث نارضایتی تماشاگران شده است امیدواریم تهران با برنامه ریزی بهتر در ادامه جشنواره دبیرخانه مشهد را یاری کند.

 

طباطبایی در خصوص اینکه با توجه به مقرر بودن اکران دو فیلم و کنسل شدن اکران فیلم "امروز "و" روزگاری عشق و خیانت" و پخش مجدد فیلم (چ)در روز دوم جشنواره گفت:آنچه در برنامه ریزی های ما بیش از همه اختلال ایجاد میکند باز نشدن فیلم ها برای اکران است که امیدواریم با همت عوامل دست اندرکار تهران و رایزنی های ما در روزهای آینده شاهد این مشکل نباشیم و بتوانیم با نظم بیشتری جشنواره را پیش ببریم و عقب نمانیم.
 

دبیر جشنواره فیلم فجر مشهد خصوص برنامه ریزی های از پیش تعیین شده برای برگزاری جشنواره و میزان تحقق این برنامه ها درحال حاضر  گفت: بنابر اطلاعاتی که از برگزاری جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور داریم در برخی مواقع مشکلاتی از جمله نرسیدن فیلم یا مشکل در اکران فیلم به وجود آمده است که مشهد نیز از این امر مستثنی نبوده است.

 

وی ادامه داد: جدولی برای نمایش 20 فیلم در مشهد از تهران دریافت شده بود و اعلام شد مطابق جدول فیلم ها را اکران کنیم اما در برخی از مواقع فیلم ها به اکران نمی رسد که این باعث نارضایتی و بلاتکلیفی تماشاگران می شود، تهران وقتی می خواهد جشنواره را در 30 استان همزمان برگزار نماید باید برنامه ریزی مطابق برگزاری داشته باشد اما متاسفانه این برنامه ریزی وجود ندارد و در این چند روز برگزاری جشنواره در مشهد شاهد تغییر در جدول اکران فیلم ها، عدم رسیدن فیلم ها و مشکل در اکران فیلم ها بوده ایم.


طباطبایی با بیان اینکه همچنین روز گذشته فیلم های "ردکارپت " به کارگردانی رضاعطاران و" پنج ستاره" به کارگردانی مهشید افشارزاده در سینما هویزه اکران شده است، افزود: آغاز برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد فیلم" چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا مورد استقبال تماشاگران  در مشهد قرار گرفته است.


گفتنی است، در یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد فیلم های چ مثل چمران، مل بورن، انار های نارس، رد کارپت، پنج ستاره، روزگار عشق و خیانت، خط ویژه، رنج و سرمستی، برف، شیار 143،فصل فراموشی فریبا، تمشک، فرشته ها با هم می آیند و اشباح اکران می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 341512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha