راهپیمایی" 22 بهمن" در کاشان با سخنرانی انواری برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان از برگزاری راه پیمایی یوم الله "22بهمن" با سخنرانی حسین انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور خبر داد.

هادی اکبری، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان امروز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: سخنرانی حسین انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور و قرائت قطعنامه در پایان مسیر راهپیمایی "22 بهمن" در میدان جهاد کاشان برگزار می‌شود.


وی،تغییر رویکرد دراز مدت و کوتاه مدت برای ارائه تسهیلات بهتر و مشارکت حداکثری در راهپیمایی افزایش مسیرها و مبادی راهپیمایی "22 بهمن "در کاشان و تغییر مقصد نهایی از میدان کمال الملک به میدان جهاد در این شهرستان برای نخستین بار را یادآورشد و گفت: انطباق با سیاست های فرهنگی دراز مدت کاشان از دیگر علل افزایش مسیرها، مبادی و تغییر مقصد نهایی راهپیمایی" 22 بهمن" در این شهرستان است.


به گفته وی، حرکت راهپیمایی یوم الله" 22 بهمن" در کاشان به منظور تمرکز و انسجام و هماهنگی بیشتر جمعیت از محل پایگاه های بسیج و مساجد مبادی شش گانه در این شهرستان آغاز می شود.


* اسامی مبادی حرکت راهپیمایی" 22 بهمن" و شماره گذاری مسیرها /مقصد نهایی میدان جهاد


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان در ادامه شماره گذاری مسیرهای منتهی به میدان جهاد از چهار راه آیت الله کاشانی و میدان معلم کاشان را یادآورشد و گفت:مسیر شماره یک از میدان 15 خرداد ، مسیر شماره دو از میدان حضرت ولی عصر(عج)، مسیر شماره سه میدان کمال الملک، مسیر شماره چهار از میدان امام خمینی(ره)، مسیر شماره پنج از میدان امام رضا(ع)، مسیر شماره شش میدان امام حسین(ع) از جمله مبادی و مسیرهای راهپیمایی به طرف مقصد نهایی تجمع در میدان جهاد کاشان است.


اکبری تصریح کرد: سرویس های ایاب و ذهاب سازمان اتوبوسرانی کاشان نیز برای نقل و انتقال و رفاه حال شهروندان از مناطق ناجی آباد، راوند، فین، لتحر و حسن آباد آماده سرویس دهی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 341518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha