دهه فجر فرصت مناسبی برای به تصویر کشیدن اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندارگلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مذهبی، دینی وسیاسی است،گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران برای نسل جدید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی‎اصغر طهماسبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در دانشگاه جامع گلستان برگزار شد، اظهارداشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی باید نسبت به ترویج اهداف انقلاب اهتمام شود و این ایام فرصت مناسبی است تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان هویدا شود.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از 15 خرداد سال 1342 کلید خورد، افزود: مردم به رهبری امام خمینی (ره) سرنوشت کشورشان را به گونه ایی رقم زدند که رژیم وابسته و سرکوبگر پهلوی جایش را به جمهوری اسلامی ایران داد و اکنون نظام اسلامی ما الگوی عملی جهان اسلام شده است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه وحدت کلمه رمز پیروزی ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: آنچه که می‎تواند نظام را دربرابر تهدیدها و توطئه های دشمنان حفظ کرده و پیروزی‎های مستمر بیافریند؛ اتحاد، انسجام و همبستگی ملی است.


طهماسبی دو عامل ایمان و اراده مردم را در اقتدار ملی مهم خواند و گفت: مردم با توکل به خدا، رهبری امام راحل و خودباوری در برابر مستکبران ایستادند و نتیجه این ایستادگی آنها در تقابل دو جبهه حق و باطل به پیروزی جبهه حق انجامید.


وی با بیان اینکه ایران اسلامی به دلیل استقلال‎ خواهی مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفته است، ابراز داشت: استکبار جهانی درصدد آن است تا کشورها را تحت سلطه خود قرار دهد لذا از استقلال ملت‎ها می‎هراسد و درصدد تضعیف آنهاست.


معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: یکی از مواضع دشمنان این است که آنها می‎خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند اما مقاومت ملت ایران با نثار خون شهدا سبب شد تا حتی یک وجب از خاک میهن را در اختیار دشمن قرار ندهیم.


به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، طهماسبی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با برگزاری بیش از 30 انتخابات در طول 35 سال گذشته و تعیین صد در صد سرنوشت کشور به دست مردم، دموکرات‌ترین کشور دنیا محسوب می‎شود، گفت: دشمنان درصدد ند تا به دیگران القا کنند که ایران اسلامی دموکراسی را رعایت نمی‎کند حال آنکه در بسیاری از کشورهای هم کاسه آنها می بینیم که بسیاری از شهروندانشان از جمله زنان دارای حق رأی نمی باشند یا اینکه از آزادی های اولیه اجتماعی محروم اند.


در پایان این آیین توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار از دانشجویان برتر این دانشگاه تقدیر بعمل آمد.


پایان پیام/

 

کد خبر 341569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha