تاکید بر اجرای برنامه های متنوع در کانون های مساجد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: با اجرای برنامه های متنوع در کانون های مساجد و ایجاد محیطی شاد می توان در جذب جوانان به سمت مساجد پیشگام بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، صبح امروز(20 بهمن) در نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی خواهران فعال کانون های مساجد شهرستان ارومیه که دراتاق کنفرانس دبیرخانه برگزار شد، گفت: آذربایجان غربی به دلیل همسایگی با کشور های دیگر در معرض هجوم فرهنگی قرر دارد و بنابراین باید در راستای اجرای کار های فرهنگی در این استان گام های بلندی برداشته شود.


وی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد کانون های مساجد، افزود: جوانان مسجد را کلاس درس و صحنه رزم بدانند و به مسجد رو کنند چراکه مساجد کلاس دین و درس سیاست و درس رزمندگی با دشمنان دین است.


بیگی خاطر نشان کرد: آرامش و امنیت امروزی کشور را مدیون خون شهداء هستیم و نسل جوان ما به عنوان ادامه دهنده راه انقلاب باید از رشادت های شهداء و ایثار گران انقلاب اسلامی پاسداری کنند.


این مسئول، با اشاره به اینکه جوانان باید با بهره گیری از مضامین قرآنی و با پیروی از خط ولایت فقیه در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی قدم بردارند، اظهار داشت: اجرای برنامه های شاد با استفاده از قصه های قرآنی برای کودکان و نوجوانان در کانون های مساجد می تواند پیوند دوستی بین کودکان و مسجد ایجاد کند و خود زمینه ای برای جذب جوانان باشد.


وی، در ادامه با اشاره به فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: 22 بهمن نماد اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است و مردم ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی اتحاد و همدلی خود را در مقابل دید جهانیان به نمایش می گذارند.


در ادامه این جلسه خواهران فعال کانون های مساجد به ارائه مشکلات و نکته نظرات خود در رابطه با اجرای برنامه ها در کانون های فرهنگی و هنری مساجد پرداختند و از رابطان و مسئولان فعال خواهر با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha