افتتاح و کلنگ زنی 2 مسجد در راین/شبکه دیجیتال راه اندازی شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با نهمین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی 2مسجد در راین افتتاح و کلنگ زنی و از محل درآمدهای یک امامزاده نانوائی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، همزمان با نهمین روز از دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ مسجد امام علی(علیه السلام)شهرک فرهنگیان راین صبح امروز(20بهمن)به زمین خورد و مسجد روستای مظفرآباد نیز افتتاح شد.


مسئول اداره اوقاف و امورخیریه راین در این مراسم گفت: مسجد شهرک فرهنگیان در زمینی با زیربنای 150متر مربع و از محل کمک های خیرین و اعتبارات اوقاف ساخته می شود و مسجد روستای مظفرآباد با زیربنای 100متر مربع و اعتبار 300میلیون ریال از محل کمک های مردمی و اعتبارات اوقاف ساخته شده است.


حسین معین الدینی افزود: همچنین از محل درآمدهای امامزاده ابوالبشائر هاشم ملقب به شیرخدا نیز نانوائی "شیرخدا" با اعتبار 350میلیون ریال افتتاح شد.

 

همچنین با پیگری های نقی عظیمی زاده، بخشدار راین و تلاش صدا و سیمای مرکز کرمان فرستنده دیجیتال صدا و سیما در شهر راین راه اندازی شد که با نصب این فرستنده شهروندان می توانند حدود بیست شبکه تلویزیونی را دریافت کنند.

آغاز مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری دانش آموزان، طرح یک روزه ویزیت، تست قند و فشار خون و داروی رایگان بیماران از دیگر برنامه های قابل ذکر نهمین روز دهه فجر در راین است.

 پایان پیام/

کد خبر 341622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha