مردم ایران اسلامی در مقابل سختی ها صبور باشند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برای سر منزل رساندن انقلاب اسلامی، مردم باید در مقابل سختی ها صبور باشند و با اطاعت از ولی فقیه انقلاب انقلاب را به سوی هدفش هدایت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین جواد نجفی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز (20 بهمن) درهشتمین جشنواره نشریات فرهنگی جوان گفت: مردم انقلاب اسلامی ایران با ایمان و اراده ای که داشتند، توانستند درس بزرگی را به دشمنان این مرز و بوم دهند.


وی افزود: برای سر منزل رساندن انقلاب اسلامی، مردم ایران اسلامی باید در مقابل سختی ها صبور باشند و با اطاعت از ولایت فقیه انقلاب را به سوی هدف خاص خودش هدایت کنند.


حجت الاسلام نجفی اظهارداشت: علت شکست انقلاب های دیگر در دنیا نبود صبر وتحمل و نبود رهبری در آن کشورهاست اما انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 35 همچنان متحد و تابع رهبری است.


وی تصریح کرد: برای دست نیافتن اهداف دشمنان باید انقلابیون در برابر دشمنان مقاومت کنند و سپاسگذار نعمت ها باشند.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به فعالیت های این سازمان در طرح اوقات فراغت، خاطرنشان کرد: در تابستان امسال بیش از 49 هسته فرهنگی جوان در طرح اوقات فراغت فعالیت می کردند که بیش از 24 کلاس بوستان معرفت و 79 اردو برگزار شد.


وی گفت: در طرح اوقات فراغت بیش از 86 مربی به صورت مستقیم فعالیت داشته اند که در این بین 16 مربی از قم اعزام شده و 37 مربی تحت عنوان روحانیون طرح هجرت فعالیت داشتند و 33 مربی به صورت غیرمستقیم با ما همکاری و فعالیت می کردند.


حجت الاسلام نجفی افزود: از بین 49 هسته فرهنگی جوانی که امسال با ما فعالیت داشتند 48 هسته فرهنگی توانستند نشریه تولید کنند که حدود پنج نشریه در این همایش به عنوان نشریات برتر انتخاب و پنج نشریه نیز با توجه به موضوعات مختلفی که چاپ شده است به عنوان نشریه برتر انتخاب شدند.


پایان پیام/

 

کد خبر 341682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha