ایستگاه مطالعه سیار در گلزار شهدا/رونمایی از دو کتاب در کرمان

خبرگزاری شبستان: همزمان با راه اندازی ایستگاه مطالعه سیار، از دو عنوان کتاب به نام‌های "در ساحل آزادگی" نوشته منوچهر رفیعی و " برای زندگی‌ام" نوشته محمد حسین میرزایی و کیانوش شفیعی در کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون عمرانی استاندار و جمعی ازخانواده معظم شهدا، ایستگاه مطالعه سیار در گلزار شهدای کرمان راه اندازی شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان در این مراسم گفت: طرح راه اندازی ایستگاه مطالعه در اماکن عمومی بر مبنای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری برای همگانی شدن کتابخوانی و ایجاد فرصتی برای کتاب‌خوان شدن افرادی است که فرصت کمی برای مطالعه دارند.

 
محمدجواد حسین زاده بیان داشت: ایستگاه های مطالعه بدون شک باعث نزدیکی بیشتر مردم با کتاب و کتابخانه‌های عمومی خواهد شد و به عنوان پایگاهی بی‌واسطه کتاب را در اختیار عموم قرار خواهند داد.


وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی ایستگاه های مطالعه، ضمن پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مردم، سرانه مطالعه استان را که بر اساس گزارش شورای فرهنگ عمومی کشور 94 دقیقه بوده است نیز افزایش دهیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با تقدیر از اداره کل کتابخانه های عمومی استان بواسطه راه اندازی ایستگاه مطالعه صلواتی، ابرازامیدواری کرد: ایستگاه راه اندازی شده مورد استقبال عموم قرار گیرد و این مهم گامی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشد.


سردار محمدرضا حسنی سعدی گفت: باید نیازهای جامعه را از یک سو و قالب های مورد علاقه آن را از سوی دیگر بشناسیم و پاسخ های متناسب با نیازها را در قالب های مورد قبول به جامعه و به ویژه جوانان ارائه کنیم.


گفتنی است، همزمان با راه اندازی ایستگاه مطالعه سیار، از دو عنوان کتاب به نام‌های "در ساحل آزادگی" با موضوع زندگی آزادگان استان کرمان، نوشته منوچهر رفیعی و " برای زندگی‌ام" خاطرات شهید جلال محمدی به زبان کودک و نوجوان، نوشته محمد حسین میرزایی و کیانوش شفیعی رونمایی شد.

  

پایان پیام/

کد خبر 341703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha