حمایت همه جانبه دولت ازفعالان عرصه تولید، گامی مهم درتوسعه کردستان است

خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان، حمایت همه جانبه دولت تدبیر و امید از فعالان عرصه تولید در راستای تحقق حماسه اقتصادی را به عنوان یک اولویت و گامی مهم و تعیین کننده در توسعه استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان، امروز ( 20 بهمن) در جریان افتتاح دو طرح تولیدی شرکت خانه گرافیک پژواک و شرکت سنه مانی کردستان در سنندج افزود: توسعه کردستان بدون حمایت از بخش تولید و تلاش برای حضور پررنگ تر سرمایه گذاران در این استان میسر نخواهد شد.

وی با اشاره به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های عالی طبیعی و نیروهای با استعداد و خلاق در این استان، اظهار داشت: همه مسئولان دستگاه های متولی بخش اقتصادی و بانک های عامل باید برای حمایت از بخش تولید نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.

استاندار کردستان بهاء دادن به موضوع صنعت و تولید را در استان یک امر لازم و ضروری خواند و گفت: متولیان امر باید برای رشد و توسعه همه جانبه این استان و ایجاد اشتغال با مطالعه و بررسی نقاط ضعف تولید کننده گان استان بویژه موضوع گردش مالی و تجهیز و توسعه کارگاه ها و کارخانه ها شرایط را فراهم کنند تا از اعتبارات صندوق توسعه ملی تسهیلات لازم را بگیرم.
 

 

استاندار کردستان در جریان افتتاح شرکت خانه گرافیک پژواک که در عرصه مصنوعات چرمی فعالیت می کند، افزود: با برنامه ریزی جامع و مدون باید شرایط را برای جلوگیری از خروج چرم از استان فراهم کنیم و این صنعت را به عنوان یکی از برنامه های اشتغالزایی در حوزه صنایع خانگی گسترش بدهیم.

وی برقراری ارتباط بهتر بین کشتارگاه های صنعتی و کارگاه های فرآوری چرم و تولید کننده گان منصوعات چرمی را برای اشتغالزایی در استان بسیار حایز اهمیت خواند و بر آن تاکید کرد.

شرکت خانه گرافیک پژواک سنندج که امروز با حضور استاندار کردستان افتتاح شد با حوزه فعالیت مصنوعات چرمی به ظرفیت 300هزار در سال با سرمایه گذاری 15میلیارد ریال شرایط اشتغال برای 90نفر را فراهم کرده است.

در ادامه این برنامه های امروز ایام الله دهه فجر با حضور استاندار کردستان شرکت سنه مانی کردستان با حوزه فعالیت شیرینی جات به ظرفیت 150تن در سال با سرمایه گذاری هشت میلیارد ریال و اشتغالزایی 12نفر افتتاح شد.

پایان پیام/

کد خبر 341747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha