هنرمندان بسیجی باید خلق آثار فاخر دینی و انقلابی را اولویت قرار دهند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، خواستار تلاش و همت همه جانبه هنرمندان بسیجی در خلق آثاری فاخر در تراز انقلاب اسلامی ایران و ارزش های دینی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، ظهر امروز ( 20 بهمن) در اختتامیه سومین جشنواره فیلم ‌کوتاه بسیج کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج، اظهار داشت: مبنای حکومت ایران با پیروزی انقلاب همان چیزی است که مورد قبول اسلام، قرآن و ملت مسلمان و آزاده ایران است.


وی افزود: خلق آثار در چنین فضایی نیز باید بر همین مبنا و با توجه به اصول و اساس ارزش ‌های دینی اسلام تعریف شود و این نیازمند داشتن هنرمندانی متعهد و انقلابی است.


فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محتوای بسیاری از آثار و برنامه‌های هنری که برگزار می ‌شود نیز باید با قبل از تشکیل این انقلاب دینی تفاوت داشته باشد.


وی با بیان اینکه زندگی در کشوری که نظام حاکم بر آن اسلام و توجه به اصول اسلامی است باید همه برنامه‌ های ما در تراز یک کشور اسلامی و دینی باشد.


رجبی افزود: خلق چنین آثاری نشان از این دارد که ما در تراز انقلاب اسلامی حرکت می کنیم و مسیر حرکتی درستی را انتخاب نموده‌ ایم.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نقش بسیجیان در رسیدن به توفیقات روز افزون کشور در حوزه‌ های مختلف را بی ‌بدیل دانست و افزود: نقش هنرمندان بسیجی در راستای ارتقا فرهنگی و حفظ ارزش ‌های دینی و انقلابی در کنار سایر هنرمندان بسیار مهم و تعیین کننده بوده است.


رجبی خاطر نشان کرد: آثاری که هنرمندان بسیجی خلق می‌‌ کنند باید به اندازه‌ ای غنی و پرمحتوا باشد که سایر هنرمندان از آن الگو بگیرند.


وی از کردستان نیز به عنوان استان فرهنگ و هنر نام برد و گفت: ما در این استان فرهنگی هنرمندان زیادی داریم که در تراز انقلاب آثاری فاخر و انقلاب خلق می‌ کنند.


رجبی با بیان اینکه در حوزه هنر کارهای خوبی در استان انجام شده اما کافی نیست بیان داشت: در استانی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان استان فرهنگی معرفی شده باید هنرمندان به دنبال خلق آثار و کارهای فاخر باشند.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: رسالت هنرمندان بسیجی در چنین عرصه‌ ای سنگین‌ تر از سایر هنرمندان است وباید با ورود به حوزه های مختلف به ایفای نقش بپردازند.


پایان پیام/
 

کد خبر 341755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha