آمادگی 500 تیم پلیس در بحران برف گیلان/ 2 بالگرد در خدمت آسیب‌دیدگان

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه خدمت به مردم در شرایط سخت از وظایف پلیس است، گفت: بیش از 500 تیم را برای کمک‌رسانی به مردم در بحران برف آماده بودند.

بخشعلی کامرانی‌صالح، جانشین فرماندهی انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با اشاره به اقدامات پلیس در پی بارش شدید برف اخیر، اظهار کرد: در ابتدای بارش برف، نیروی انتظامی با تشکیل کمیته بحران خدمت‌رسانی بهتر به مردم را مورد بررسی قرار داد.

 

وی با بیان اینکه پلیس در ساعات اولیه در تمام محورهای مواصلاتی حضور یافته و با انضباط‌بخشی عبور و مرور و خدمت‌رسانی بهتر به مردم را در دستور کار قرار داد، تاکید کرد: با هماهنگی درون سازمانی انجام گرفته بیش از 500 تیم را برای کمک‌رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی و داخل شهرها آماده کردیم.

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: با توجه به آمادگی قبلی پلیس در شرایط خاص توانستیم با کمک و همیاری سایر یگان‌های امدادی به مردم خدمت کنیم.

 

کامرانی‌صالح با بیان اینکه خوشبختانه همه محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی و با کمک همه دستگاه‌ها بازگشایی شده است، اظهار کرد: تعدد و پراکندگی روستاها در سطح استان باعث شده که امدادرسانی، ارسال کمک‌های اولیه و آذوقه ضرورت اولیه برای کمک به مردم باشد.


وی با اشاره به اینکه برای خدمت رسانی بهتر و سریعتر دو فروند بالگرد نیروی انتظامی به استان اختصاص یافته است، گفت: با هماهنگی عزیزانمان در هلال احمر، آذوقه و وسایل مورد نیاز که ضرورت داشت را آماده کردیم و در روستاهایی که در ارتفاعات صعب‌العبوری که با وجود بازگشایی راه‌ها کمک‌رسانی برای آنها مقدور نیست، در اختیار مردم قرار دادیم.


جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: این دو فروند بالگرد تا زمانی که نیازمندی و ضرورت وجود دارد در اختیار استان هست تا بتوانیم با کمک همه دستگاه‌ها نیازمندی های اولیه را در اختیار کسانی که گرفتار برف هستند، را داشته باشیم.


کامرانی‌صالح با بیان اینکه پلیس خدمت به مردم در شرایط سخت را بر خود وظیفه می‌داند، افزود: پلیس در پی بارش شدید برف توانسته با کمک سایر نهادها به تعداد زیادی از مسافران را که در محورهای مواصلاتی گیر کرده بودند را نجات و اسکان دهد.


وی اذعان کرد: از همه نهادهای ذی‌ربط و کارکنان خدوم نیروی انتظامی که دست به دست هم دادند تا این شرایط به خوبی مدیریت شود، تشکر کرد. 

پایان پیام/

کد خبر 341800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha