پیشرفت های کشور مخالفان نظام را هم مجبور به اعتراف کرده است

خبرگزاری شبستان: فرماندار جیرفت در جمع مردم دهستان میجان اظهار داشت: پیشرفت های کشور در همه بخش ها پس از انقلاب باعث شده که حتی مخالفان نظام هم دست های خود را بالا برده و به خدمات خوب نظام اعتراف کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، احمد امینی روش، عصر امروز(20 بهمن) در جشن پیروزی انقلاب و در جمع مرم دهستان میجان اظهار داشت: جنوب کرمان در زمان پیروزی انقلاب فقط یک شهرستان یعنی جیرفت با دو بخش بود، اما به برکت این نظام هم اکنون تبدیل به7 شهرستان مستقل و آباد شده است.

 

وی افزود: با انقلاب منافع استکبار در ایران از بین رفت و از همان ابتدا تحریم های مختلف علیه ایران شروع شد، اما علی رغم جنگ 8 ساله تحمیلی پیشرفت های ایران به شکلی بود که مغرضان و مخالفان نظام هم دست خود را بالا گرفته و به خدمات خوب نظام اعتراف کردند.

 

امینی روش بیان داشت: با همه خدمات هرچه برای این مردم که 30 سال به پای این نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند کم است و باید بیش از این کار شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد در سایه وفاق و همدلی همه نیروهای دلسوز نظام مسیر پیشرفت و تعالی با سرعتی بیش از این طی شود.

 

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: جنوب کرمان به دلیل اختلافات فرصت های زیادی را از دست داده است؛ اما با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های موجود این منطقه باید قدر فرصت ها را دانست.

 

 امینی روش در پایان خواستار همکاری مردم در عمران، اشتغالزایی و ... شد.
 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 341806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha