سه پروژه عمرانی در بخش جبالبارز جیرفت افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: بخشی از جاده روستائی، مجتمع آب آشامیدنی و ساختمان پایگاه مقاومت بسیج دهستان میجان، عصر امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، همزمان با هشتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، عصر امروز(20 بهمن) سه پروژه عمرانی در دهستان میجان واقع در بخش جبالبارز شمالی جیرفت به بهره برداری رسید.

 

بخشی از جاده روستائی میجان افتتاح شد

محمد سعیدی، بخشدار جبالبارز در آئین افتتاح پروژه راه روستائی دهستان میجان گفت: این پروژه 10 کیلومتر است که بیش از 21 روستا از آن بهره مند می شوند.

 

وی افزود: از انتهای این آسفالت تا آخرین نقطه دهستان 8 کیلومتر مسافت دارد که امیدواریم با تخصیص بودجه تکمیل شود.

 

فاز دوم مجتمع آب اشامیدنی میجان به بهره برداری رسید

هوشنگ سنجری، رئیس آبفار شهرستان جیرفت در این آیین اظهار داشت: فاز نخست این پروژه در میجان علیا، پیش از این به بهره برداری رسیده است و فاز دوم مربوط به روستای میجان سفلی و پشت حصار است که با اعتبار 635 میلیون تومان از محل اعتبارات بند ر سایر منابع به بهره برداری رسید.

 

 وی افزود: حجم کار این پروژه شامل 11 هزارو 300 کیلومتر لوله گذاری، حفر 2 حلقه چاه آب و تجهیز آن و ساخت 2 مخزن آب است که 14 روستا را تحت پوشش قرار می دهد و 2 میلیارد 850 میلیون تومان هزینه اتمام این طرح است.

 سنجری بیان داشت: حجم کار باقیمانده 33 کیلومتر لوله گذاری، سه باب مخزن 500 متر مکعبی و تجهیز و برقی کردن دو باب چاه آب است.

 

پایگاه مقاومت بسیج میجان بهره برداری شد

 همزمان با سفر فرماندار جیرفت به دهستان میجان، ساختمان پایگاه مقاومت شهدای میجان با 60 مترمربع زیربنا و اعتبار 200 میلیون ریال افتتاح شد.

 

 پایان پیام/

کد خبر 341807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha