نصب بنرهای تبلیغاتی مسابقات قرآنی در ورزشگاه حافظیه شیراز

خبرگزاری شبستان: بنرهای تبلیغاتی مسابقات قرآنی در ورزشگاه حافظیه شیراز از قبل از آغاز مسابقه 2 تیم پرسپولیس تهران و فجر شهید سپاسی شیراز نصب شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، بنرهای تبلیغاتی مسابقات قرآنی در ورزشگاه حافظیه شیراز از قبل از آغاز مسابقه 2 تیم پرسپولیس تهران و فجر شهید سپاسی شیراز نصب شده بود.


مصطفی زائری، مسئول کمیته پشتیبانی مسابقات کشوری قرآن کریم با اشاره به اینکه از فضای ورزشگاه حافظیه برای تبلیغ و اطلاع رسانی مسابقات کشوری قرآن کریم استفاده شد، نیز در این خصوص گفت: با هماهنگی هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان فارس بنرهای تبلیغاتی مسابقات کشوری قرآن کریم در ورزشگاه حافظیه شیراز نصب شد.


شایان ذکر است، بلندگوی ورزشگاه حافظیه شیراز نیز قبل از آغاز مسابقه و بین 2 نیمه بازی، اقدام به پخش سرودهای انقلابی و قرائت اطلاعیه مسابقات قرآنی کرد، بازیکنان، مربیان، داوران این مسابقه نیز قبل از آغاز بازی به تمثال شهدای ناجا با اهدا گل، ادای احترام کردند.


خاطر نشان می شود، سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم با حضور 450 نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم ایران و اساتید قرآنی از یکم تا ششم اسفند ماه در شهر مقدس شیراز برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 341808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha