سبک زندگی اسلامی آرامش و خوشبختی دنیوی و اخروی را فراهم می کند

خبرگزاری شبستان: معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بیدگل گفت:سبک زندگی اسلامی آرامش و خوشبختی دنیوی و اخروی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام حمید محمدیان، معاون تشکل های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بیدگل در این همایش گفت: سبک زندگی اسلامی ،قرآنی، دینی و معنوی آرامش و صبر همراه با لذت های دنیوی و اخروی افراد را تامین می کند.


حجت الاسلام محمدیان صحبت در مورد سبک زندگی اسلامی در خانواده را نامحدود دانست و افزود:سبک زندگی که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کرده است با ایجاد روحیه آرامش خوشبختی دنیوی و اخروی را فراهم می کند.


وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی اسلامی عامل سعادت و سلامت فردی و اجتماعی است، افزود: متاسفانه پیشرفت های تکنولوژی در عصر حاضر و مشغول شدن خانواده ها به زندگی پیشرفته عامل آسیب جسمی و روحی به زندگی ها شده است.


به گفته وی، تماشای شبکه های ماهواره در منازل پیشرفت و متلاشی شدن خانواده ها نتیجه پیشرفت تکنولوژی در ارتباطات است.


معاون گردان 117 امام حسین(ع) در شهرستان آران و بیدگل، ابتلا به ناراحتی های اعصاب و روان را از دیگر ناراحتی های ناشی از زندگی ماشینی عنوان کرد و گفت: اشتغال والدین در بیرون از منزل و نبودن آنها در کنار فرزندانشان به مدت زیاد نیز عامل لطمه به تربیت و پرورش فرزندان است.


حجت الاسلام محمدیان، شان و منزلت کانون گرم خانواده نزد خدا در قرآن و روایات ائمه معصومین(سلام الهه علیهم اجمعین)را تاکید کرد و گفت: نهاد خانواده هسته اصلی جامعه است و رفتارهای افراد خانواده برخاسته از سبک زندگی اسلامی جامعه را بیمه می کند.


گفتنی است، همایش گردان کوثر از حوزه کوثر با حضور 70 نفر از بسیجیان خواهر از پایگاه های مقاومت سمیه، نرجس، مریم، عصمت، امامه، اسما و الزهرا(س) در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 342034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha